مجله حوادث

تعیین مکان‌هایی معین برای برگزاری تجمعات نیاز کشور است

نایب رئیس کمیسیون داخلی و دولت های محلی مجلس گفت: مجلس از مدت ها قبل بحث تعیین محل جلسات را پیگیری کرده و این روزها مجدداً در دستور کار قرار گرفته است. آژانس تا یک طرح کامل که در آن تمام ابعاد در نظر گرفته شده است. تجمعات باید آماده شود.

سید حمیدرضا کاظمی در گفت وگو با کندوج، با اشاره به ابلاغیه استان تهران برای تعیین مکان های مشخص برای برگزاری جلسات جمعی، اظهار کرد: در دهمین جلسه موضوع برگزاری جلسات دسته جمعی از سوی کمیته کشور در کمیته داخلی کشور پیگیری شد. در قالب طرحی برای مکان یابی در تمام شهرهای کشور باید انتظار داشت که اجتماعات جمعی، اعتراضات صنفی و اعتراضاتی که پیرامون مسائل مختلف کشور ایجاد می شود.

وی در ادامه گفت: بر اساس برنامه ای که کمیته داخلی کنگره دهم دنبال کرد و پس از پایان کنگره دهم، بررسی این طرح نیز کنار گذاشته شد، نیروهای پلیس را سازماندهی کنید تا معترضان مورد حمله قرار نگیرند.

تشکل ها نظر خود را در مورد تشکیل تجمعات به مجلس ارائه دهند

نماینده مردم پلدختر در شورای اسلامی گفت: اخیرا موضوع برگزاری تجمعات در دستور کار کمیسیون داخلی مجلس یازدهم قرار گرفته است و این کمیته پیگیر این موضوع خواهد بود. سازمان های مختلف باید در جلسه کمیته حضور یابند و نظرات کارشناسی خود را ارائه کنند، باید برنامه ای منسجم و کامل که شامل ابعاد مختلف گردهمایی باشد، تهیه شود.

نایب رئیس کمیسیون داخلی کشور با بیان اینکه این روزها دولت صحبت از لزوم برگزاری جلسات شده است، اظهار داشت: انتظار داریم دولت در کمیته کشور فعالتر باشد و حتی لایحه ای را در مجلس در صحنه ارائه کرده است. . برای سازماندهی اجتماعات

مسائل تجاری نباید تحت تأثیر اعتراضات عمومی قرار گیرد

کاظمی با بیان اینکه نیاز کشور تعیین مکان های مشخص برای برگزاری جلسات است، گفت: کسبه، بازار و فعالان اقتصادی را نمی توان چند ساعته برای برگزاری تجمعات تعطیل کرد، اما اگر مکان خاصی مشخص شود، معترضان نیز می دانند که در هوار باید اقدام کنند. حضور داشته باشند و اعتراضات خود را بیان کنند و زندگی مردم تحت تأثیر قرار نگیرد، رسانه ها هم می دانند جلسه کجا برگزار می شود و می توانند آن را پوشش دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا