اقتصادی

تکمیل پروژه‌های برق‌رسانی در مرزهای شلمچه و چذابه تا قبل اربعین

کندوج/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان آخرین وضعیت عملیات احداث و تکمیل زیرساخت‌های برق برای تردد زائران در مرزهای شلمچه و چذابه را تشریح کرد و گفت: پروژه‌های برق‌رسانی تا قبل از آغاز مراسم پیاده‌روی اربعین تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند.

علی خدری در گفت و گو با کندوج با اشاره به اجرای طرح‌های زیرساخت‌های برق در دو مرز شلمچه و چذابه اظهار کرد: عملیات احداث و تکمیل زیرساخت‌های برق برای تردد زائران در این مرزها در حال اجرا است.

وی افزود: در این زمینه مراحل واگذاری انشعاب و تامین برق مواکب و مراکز خدمات‌رسان در این دو مرز استان جهت ایام اربعین در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: پروژه‌های برق‌رسانی تا قبل از آغاز مراسم پیاده‌روی اربعین تکمیل و به بهره‌برداری خواهند رسید.

خدری ادامه داد: این پروژه‌ها شامل تقویت ولتاژ، اورهال شبکه‌ و تجهیزات، افزایش ظرفیت ترانسفورماتور و شبکه‌های تامین برق مواکب مستقر در مرز چذابه و شلمچه و همچنین توسعه و تعمیرات روشنایی معابر مسیر تردد زائران است.

وی با بیان این که هدف ما تامین و توزیع برق پایدار در ایام اربعین است، افزود: در این شرایط سخت آب و هوایی نیروهای شرکت توزیع نیروی برق خوزستان تلاش می‌کنند تا زائران با خدمات رسانی مطلوب با آرامش در مرزها تردد داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه به نصب سیستم‌های سرمایشی و دستگاه‌های برودتی، سردخانه‌های سیار و برج‌های نوری نیاز است اما مشکلی از نظر تامین انرژی برق در مرزها وجود ندارد و برنامه‌ریزی لازم برای پایداری شبکه برق در مسیر زائران توسط مجموعه شرکت توزیع برق خوزستان در حال انجام است.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تجربه و تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اطلاعات موثق و تحلیل‌های قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی خود بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا