مجله ورزشی

تیم والیبال نوجوانان ایران نایب قهرمان مسابقات آسیای مرکزی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، فینال لیگ ملت های آسیای مرکزی امروز (سه شنبه 17 آذر) در لاهور پاکستان برگزار شد.

در این دیدار تیم های نوجوانان ایران و بزرگسالان پاکستان به مصاف هم رفتند که شاگردان محمد وکیلی با نتیجه 3 بر یک میزبان را شکست دادند و به مقام دوم این رقابت ها بسنده کردند.

پاکستانی ها که در ست سوم این دیدار با نتیجه 25 بر 23 مغلوب نوجوانان ایران شده بودند، در ست های اول، دوم و چهارم با نتایج 25 بر 17، 25 بر 16 به گل رسیدند. و 25/20 برندگان برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات در میدان بودند.

تیم والیبال نوجوانان ایران که با سه دستیار به این رقابت ها اعزام شده بود، پنج دیدار در لاهور انجام داد تا شانس خوبی برای آماده شدن برای جام جهانی 2023 پیدا کند.

مهدی جلوه (کاپیتان)، طاها بهبود نیا، عمران گوجیلی، امیرعلی دوالی، امیرمحمد گلزاده، پوریا حسین خانزاده، امید ثقلی، محمدرضا الجلیل، سید متین حسینی، فربد حق شناس، آرین محمودین مرجدین محمودی، آرین، ارین محمودین مرجد، آرین ، سمفتیان سه مهبید، آرین محمودین مرجد. مرادی، 14 بازیکن بین المللی. ایران در این مسابقات حضور داشت.

امیر خوش خبر به عنوان هماهنگ کننده، محمد وکیلی (سرمربی)، حسام الدین نایج و امان نظرزادقلی دوجی (کمک مربی)، محمد معین وکیلی (آنالیزور) و محمدمهدی آذرمهری (درمانگر) تیم ملی را در این مسابقات همراهی کردند.

در مرحله گروهی این مسابقات تیم های بنگلادش و سریلانکا به مصاف هم رفتند که شاگردان علی پورروجی در تیم بنگلادش سه بر دو حریفان خود را شکست دادند و به مقام سوم دست یافتند.

سریلانکا ست های سوم و چهارم را با امتیازهای مشابه 25 بر 22 برد، اما ست های اول، دوم و پنجم را با امتیازهای 25 بر 18، 33 بر 31 و 16 بر 14 از دست داد و چهارم شد.

تیم ملی والیبال افغانستان که از دور مقدماتی صعود نکرد و روز گذشته در این رقابت ها به کار خود پایان داد، با چهار شکست و بدون امتیاز در جایگاه پنجم این رقابت ها قرار گرفت.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران فردا (چهارشنبه 18 آذرماه) لاهور پاکستان را به مقصد تهران ترک می کند و حوالی ساعت 17 از دبی وارد فرودگاه امام خمینی (ره) می شود.

دکمه بازگشت به بالا