مجله بانوان

جامعه بانوان کارگر ایران اسلامی خواستار آسیب شناسی فتنه اخیر شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، کمیته زنان اتحادیه های کارگری ایران با صدور بیانیه ای ناآرامی های اخیر را محکوم کرد و خواستار رسیدگی مسئولان به قیام اخیر شد.

متن بیانیه کمیته بانوان انجمن های صنفی کارگران ایران به شرح زیر است:

نام خدا

به نام خدا و با تسلیت سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلامپ) و شهادت امام حسن مجتبیآ) خدمت امام زمان (عج)آخ) مقام معظم رهبری و همه مردم شریف کشور عزیزمان؛
ما کنیزان ایران اسلامی که در پی نابسامانی هایی که جامعه را متشنج کرده در زمینه های مختلف – از کشاورزی و دامداری گرفته تا صنایع دستی و صنعتی – از کارگاه های کوچک تا کارخانه های بزرگ در اقصی نقاط کشور فعالیت می کنیم. ، اعلام می کنیم: پ

بانوان کارگر در سالی که به فرموده رهبری باید با تاکید بر تولید دانش پایه ایجاد اشتغال و موانع رفع شود، انواع بی ثباتی های سیاسی و اقتصادی و آسیب به اموال عمومی و خصوصی را محکوم می کنیم و اعلام می داریم. که ایران اسلامی برای عمران و آبادی بیشتر متکی به تلاش و پشتکار زنان و مردان خانواده محور است که بر اساس فرهنگ عفاف و حجاب و رعایت حدود حکیمانه زندگی در ابعاد فردی و اجتماعی شکل گرفته است.

ما زنان شاغل فراموش نکرده ایم که دشمنان قسم خورده این کشور و بالاتر از همه جنایتکاران آمریکا برای دفاع از منافع کثیف و غیرقانونی خود در کشورمان در عرصه های جنگ نظامی، تحریم های وحشیانه، تهاجمات فرهنگی و کشتارهای هدفمند، هر چه در توان داشته اند انجام داده اند. . و امثال آن استفاده شده است اما لطف خداوند و هوشیاری مردم ایران همه آنها و عوامل را خنثی کرد. خائن آنها مانند یک گروه هکر داخلی هستند سلام فرقه گراها، تروریست ها و جدایی طلبان به سوراخ موش هایشان نفوذ کرده بودند.

متأسفانه علیرغم برخی مزیت های فنی و فناوری فضای مجازی، ناخواسته های این سرزمین، شیطان وجود دارد. صفتبرخی از کودکان و نوجوانان هموطنان ما با خوراک سلام رسانه های مسموم باعث انحرافات در مقابل خانواده ها و سنت های هزار ساله در این مرز و بوم از جمله عفاف و حجاب شده است. هستند که مسئولان مربوطه باید تحلیل و تصحیح کنند، اما ناگفته نماند که مزدوران و وطن پرستان در چنین فضایی وجود دارند. انجامش نده سرنوشت داعش با استراتژی گره خورده است بزک سیاست جدید کودک‌کشی صهیونیست‌ها شبکه‌های تلویزیونی عبری و عربی آل سعود – که شهروندانی مانند جمال خاشقجی در سفارت دارد. آنها تکه های خراج را با کیسه زباله دیدند و برداشتند! – به بهانه ابراز همدردی با یک زن کشته شده در کلانتری؛ بر طبل ناامنی، هرج و مرج و شورش گری تازه ضرب شده هستند.

ما کنیزانی هستیم که راه خود را به ارث برده ایم پیامبر اکرم (پ) می دانیم که دست کارگران را با غرور می بوسیدند تا لقمه حلال رنج زحمت و عرق ریختن را بدست آورند. جابین آن را روی خودش صاف کند ممکن است و در مورد اغتشاشات ناشی از شورش داعش سلام برای هموار ساختن مسیر صهیونیسم که می خواست چند روزی روند کار و تولید را کند کند، به احترام سازمان های قضایی، امنیتی و سیاسی کشور صبور و سکوت کردیم و خود را عزادار مصیبت ها می دانیم. . به ویژه شهادت و جانبازان مدافعان امنیت کشور ایجاد شده و خواستار مجازات اشد در برخورد با عوامل اصلی و فرماندهان میدانی فتنه هستیم. هنر حمله به جان و مال و امکانات احزاب دولتی و خصوصی هموطنان ما از یک سو و در عین حال نهایت تلاش برای شناسایی و نجات کودکان و نوجوانان کم تجربه و قربانی فریب است. داعش من میفهممY روشن فکر چشم انداز کار در گوشه و کنار مافلوک و مادری که به تازگی فوت کرده است مانند BB CW International و وای و سم مارهای دیگر فحشا سیاسی آنها را دنبال می کند – ما از طرف دیگر اعلام می کنیم.

در خاتمه کمیته بانوان اتحادیه های کارگری ایران، اما برای مقام معظم رهبری در رساندن پرچم این نهضت بزرگ به دستان امام عصر (عج) آرزوی طول عمر با عزت نمودند.آخمتواضعانه به رهبر عزیزمان اعلام می داریم که اتحادیه زنان کشور در اجرای برنامه ها و تدابیر ایشان و به فضل الهی دشمنان از آرمان ها عدول نکرده و نخواهد کرد. علامت گذاری و این افراد می خواهند از آن برای پیگیری مطالبات سوء استفاده کنند گری سلام عادلانه مجاز مرد آنها مسائلی مانند دستمزد و سایر مشکلات کاری را بررسی خواهند کرد.

دکمه بازگشت به بالا