مجله بانوان

جذب بانوان مدال‌آور ورزش در دستگاه‌های اجرایی

کندوج/گلستان نماینده توسعه ورزش بانوان در وزارت ورزش و جوانان از جذب بانوان ورزشکار دارای سهمیه المپیک و عناوین قهرمانی آسیا در کمیته اجرایی خبر داد.

مریم کاظمی پور شامگاه چهارشنبه 27 آبان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ضمیمه ای در روزهای اخیر و با توجه به تغییرات قانونی و تغییرات قانونی در بحث قهرمان به کمیته اجتماعی شورای اسلامی ارائه شد. سرباز، ضمیمه ای تحت عنوان بانوی قهرمان با توجه به ویژگی ها و استثنائات ویژه زنان ما در شرایط فعلی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: همچنین با توجه به دانش فنی، زیرساخت ها و واحدهای مختلف اختصاص یافته به بانوان و فاصله بانوان با آقایان در مسابقات قهرمانی، این اضافه به عنوان جبرانی برای بانوان ورزشکار لحاظ شده است.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: امیدوارم بانوانی که با تمام تلاش خود موفق به کسب سهمیه های مختلف بین المللی شده اند بتوانند از این قانون بهره مند شوند.

وی گفت: نهاد ریاست جمهوری و شورای اسلامی به دنبال برنامه حمایتی ویژه از ورزشکاران تیم های ملی تا بازی های آسیایی هستند.

نایب رئیس توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان افزود: در برنامه توسعه و سند تحول برنامه هفتم در پنج سال آینده، حمایت از بانوان ورزشکار در اردو نیز مورد توجه ویژه قرار گرفته است. جنسیت استثنائات و شرایط رسیدن بانوان به سطح ملی و بین المللی شامل تعیین ردیف اعتباری ویژه برای ملی پوشان در رشته های مختلف ورزشی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا