مجله ورزشی

جنگ نیمکت‌ها از مرز فاجعه گذشت؛ روی زشت فوتبال!

در هفته ای که تماشاگران آرام بودند مربیان جنجال به پا کردند

اتفاقاتی که در جریان بازی مس کرمان و استقلال تهران رخ داد زشت تر از اتفاقات بازی پرسپولیس و الومینیوم بود که البته می توان گفت رفتارها در بازی کرمان چیزی فراتر از یک فاجعه بود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، وقتی از همان روزهای اول با کسانی که آرامش یک بازی را برهم می ریختند و بیش از حد طبیعی به داور اعتراض می‌کردند برخورد نشد، طبیعی بود که کار به اینجا کشیده می شود.اگر در بازی پرسپولیس و آلومینیوم یحیی گل محمدی یک تنه اعتراض می‌کرد در بازی مس کرمان و استقلال تهران اتفاقات عجیب تری رخ داد و حتی کار به درگیری فیزیکی کشیده شد!

اواخر مسابقه کار به جایی رسیده بود که هرکس به خودش اجازه می داد به حریف توهین کند و حتی برخورد فیزیکی انجام دهد. متاسفانه ساپینتو هم که شاید حداقل در دقایق پایانی شروع کننده دعوا نبود، بعد از دریافت کارت قرمز کنترل خودش را از دست داد و حتی او با یکی از ماموران حاضر در ورزشگاه کرمان هم درگیری پیدا کرد و حتی استقلالی ها مدعی شدند یک مامور به ساپینتو ضربه زده است.

ریشه این قبیل اتفاقات به جایی بر می گردد که از روز اول هیچ برخوردی با خاطیان نشد و در واقع همه مربیان و دستیاران آنها به این نتیجه رسیدند که هر کاری دلشان بخواهد می توانند انجام دهند. در بازی مس و استقلال ماجرا فراتر از اعتراض یک مربی برای تحت تاثیر قرار دادن داور مسابقه بود هرچند که متاسفانه اشتباهات داور هم کم نبود و به زعم کارشناسان داوری، داور و کمک هایش حداقل دو اشتباه تاثیرگذار داشتند.

 حالا باید دید واکنش فدراسیون فوتبال به این همه اعتراض و این همه جنجال زشت چیست؟ اگر فدراسیون نخواهد برای یکبار هم که شده با خاطیان برخورد قاطع داشته باشد، مسلما تا هفته آخر لیگ برتر این وضعیت ادامه خواهد داشت و به قول معروف دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. آنچه در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر دیدیم چیزی فراتر از فاجعه بود جالب این که در این هفته تماشاگران هم حضور داشتند و به جرات می‌توان گفت آنها هیچ حاشیه خاصی ایجاد نکردند اما در زمین مسابقه و به خصوص روی نیمکت ها تا دلتان بخواهد دعوا، جنجال، حاشیه و اتفاقات زشت و مشمئزکننده دیدیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا