مجله عمومی

جهاد تبیین باید در همه حوزه ها صورت بگیرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار ابوالفضل طهماسبی با تاکید بر اینکه باید دستاوردهای معنوی انقلاب را نیز تبیین کنیم، گفت: نباید اجازه دهیم دشمن فضای تبلیغاتی را از ما و به ناحق برای مردم ما بگیرد. برای توضیح دستاوردها بگویید. انقلاب باید در همه زمینه ها تلاش تبیین شود.

وی افزود: همه باید برای جهاد تبیین تلاش کنیم و امروز شرایط به مرحله ای رسیده است که عربستان که از جمهوریت چیزی نمی داند جمهوری ما را زیر سوال می برد.

طهماسبی با بیان اینکه در حوزه تبیین در مدارس و دانشگاه ها کم کار کرده ایم، ادامه داد: امروز همه ما در عرصه تبیین جهاد مسئولیت داریم و نباید در این زمینه کوتاهی کنیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه باید در زمینه امید آفرینی تلاش مضاعف کنیم، گفت: دشمن به این نتیجه رسیده است که با این اقدامات نمی تواند به انقلاب آسیب برساند.

طهماسبی با بیان اینکه دشمن به دنبال شناسایی و هویت سازی است و می خواهد در بین مردم تردید و ناامیدی ایجاد کند، افزود: در این زمینه وظیفه سنگینی بر عهده ماست و نباید اجازه دهیم دشمن به اهداف خود برسد.

وی ادامه داد: باید در زمینه امید آفرینی تلاش مضاعف کنیم در حالی که دشمن می خواهد در بین مردم تردید و ناامیدی ایجاد کند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه عرصه صنعت و اشتغال زایی به عنوان رکن مهم و اساسی در توسعه جامعه عامل مهمی در ایجاد امید است، گفت: امروز تولید و اشتغال باید اولویت ما باشد و در این زمینه دو کار باید انجام شود

طهماسبی با بیان اینکه کارگروه بسیج صنعت سپاه انصارالمهدی(عج) در طرح سه شنبه های صنعت کار بسیار ارزنده ای انجام داده است ادامه داد: این اقدامات باید برای کمک به صنعت و تولید استان ادامه یابد.

دکمه بازگشت به بالا