مجله عمومی

جهاد تبیین ماهیت فتنه را بر ملا می‌کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله مصطفی علما در برنامه تربیت اخلاقی طلاب حوزه علمیه کرمانشاه که با حضور اساتید و روحانیون استان کرمانشاه برگزار شد، بر نقش مهم طلاب در تبیین موفقیت انقلاب تاکید کرد. حوزه علمیه امام خمینی (ره).

امام جمعه کرمانشاه گفت: قیام و اغتشاش باید محکوم شود چرا که امنیت کشور را مختل می کند، اعتراض با قتل فرق می کند، چرا که معترضان در هیچ جای دنیا شورش نمی کنند و نمی کشند.

وی افزود: البته باید دانست که انقلاب اسلامی بسیاری از این موارد را به خود دیده است و جمهوری اسلامی به دلیل نفوذ عظیمی که در جهان و منطقه دارد، مورد خشم استکبار جهانی است و باید همیشه منتظر باشیم. . برای این اتفاقات

علما تاکید کردند: مقام معظم رهبری می فرمایند اروپا و آمریکا عصبانی و ناراحت هستند زیرا ایران فناوری هسته ای تولید کرده و به این فناوری دست یافته است، اما همه ما باید بدانیم که آمریکا در گذشته چه خشونتی در کرمانشاه انجام داد و همه ما. با توجه به اهداف لیست مقام معظم رهبری، توضیحات جهاد را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی با مقایسه ایران قبل و بعد از انقلاب خاطرنشان کرد: در گذشته سرنوشت کشور در دست آمریکا بود و طبیعی است که آمریکا از جمهوری اسلامی ایران قهر کند. این جولان آمریکایی امام راحل (ره) پر غیرت بود و همیشه اسلام را فریاد می زد و اغتشاشات به این دلیل است که اساساً علیه ایران و اسلام است و این حجاب و … بهانه ای بیش نیست.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: آنچه سرمایه دانش آموزان است احترام به تقوای الهی است زیرا تقوا سرمایه اصلی است زیرا امامان انقلاب اسلامی با پشتوانه تقوا نظام را رهبری می کنند و آنان را از بسیاری از حوادث معاصر مصون می دارند. .

علما گفتند: تقوا شجاعت، قدرت، تقوا و عظمت می آورد زیرا رضایت خداوند در تقوای ماست، باید آگاه باشیم که در نزد خدا هستیم و در این حالت در خدمت خدا هستیم و مشکلات باعث موفقیت دانش آموزان می شود. .

دکمه بازگشت به بالا