مجله اجتماعی

حق وردی: باید اقدام اساسی برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان شود

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه باید اقدام اساسی برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان شود، گفت: تاخیر پانزده ماهه در پرداخت پاداش آن ها درست نیست. اگر دولت یا بانک‌ها از بازنشستگان طلب داشتند و این مدت به تاخیر می‌افتاد، جریمه دیرکرد تلقی نمی‌کرد، چه کسی پاسخگوی خسارات وارده به فرهنگیان است؟

به گزارش کندوج، حسین حق وردی در جلسه علنی امروز در تذکری با قدردانی از رشادت‌ها و ایستادگی مظلومانه مردم غزه و ملت فلسطین و رزمندگان مقاومت گفت: جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی با هدایت و حمایت همه‌جانبه آمریکای جهانخوار انجام می‌شود. ضمن محکومیت این جنایات، به برخی سران رژیم‌های مرتجع عربی می‌گویم ای کاش شما هم که به اصطلاح مسلمان و عرب هستید در حد کشورهای غیرمسلمان و غیر عرب آمریکای لاتین در مقابل سفاکی‌های رژیم صهیونیستی موضع‌گیری می‌کردید؛ آبروی هر چه مسلمان و عرب بود بردید، ننگ بر شما.

نماینده شهریار همچنین با قدردانی از حضور رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در شهرستان شهریار و افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) بعد از ۳۴ سال تاخیر گفت: اقدام اساسی برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان شود؛ تاخیر پانزده ماهه در پرداخت پاداش آنها درست نیست. اگر دولت یا بانک‌ها از بازنشستگان طلب داشتند و این مدت به تاخیر می‌افتاد، جریمه دیرکرد تلقی نمی‌کرد، چه کسی پاسخگوی خسارات وارده به فرهنگیان است؟

وی ادامه داد: آیا برای مسئولین دولتی در سازمان برنامه و بودجه امکان پیش‌بینی بازنشستگان در هر سال و تخصیص اعتبارات لازم کار سختی است؛ چرا به تذکرات مکرر نمایندگان در این خصوص توجهی نمی‌شود؟

انتهای پیام

بخش مقالات اجتماعی

تحقیقگر جامعه‌شناسی با تجربه در مطالعه تمدن‌ها و ارتباطات بین فرهنگ‌ها.
دکمه بازگشت به بالا