مجله بانوان

خزعلی از مجموعه «تینال محیط زیست» رونمایی کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از مجموعه «تینال محیط زیست» و کتاب «میراث ماندگار جزیره قشم» در موزه ژئوپارک جهانی این جزیره رونمایی کرد.

نشست تخصصی اثر تغییرات اقلیمی و تخریب محیط زیست بر روی خانواده به ویژه زنان امروز جمعه یکم تیر ۱۴۰۳ با حضور انسیه خزعلی و شماری از زنان فعال محیط زیست، کارشناسان این حوزه و بانوان جامعه محلی جزیره قشم در موزه ژئوپارک سرزمین آب و آفتاب برگزار شد.

مجموعه تینال محیط زیست که امروز رونمایی شد شامل شناخت نامه، دانستنی‌ها و اطلاعات، ضوابط و مقررات و آگاهی‌های محیط زیست جزیره جهانی قشم در مباحث مختلف محیط زیستی به زبان ساده است.

مطالب این مجموعه با همکاری ژیما معصومی کارشناس ژئوپارک جهانی قشم و مجموعه کاوا هنر خلاق ماموت تدوین و گردآوری شده و با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم به چاپ رسیده است.

کتاب «میراث ماندگار جزیره قشم» که امروز توسط معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم رونمایی شد اثر هنرمند جوان این جزیره امین ابراهیمی درکوئی یکی از عکاسان و نویسندگان جوان قشم است که میراث ناملموس جزیره را در قاب دوربین خود به تصویر درآورده و همراه توضیحاتی از این آثار به مخاطب ارائه کرده است.

وی افزود: همچنین در این کتاب بسیاری از آثار فرهنگی که توسط زنان در این منطقه به عنوان میراث ماندگار شناخته می‌شود به تصویر کشیده شده است.

دکمه بازگشت به بالا