مجله ورزشی

خشم امباپه از دروغ بزرگ پاریسی‌ها

PSG شنبه شب در رن با تساوی بدون گل متوقف شد. شبی که سرخیو راموس با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد، لیونل مسی مصدوم شد و بازی نکرد و نیمار روی نیمکت بود. در واقع کیلیان امباپه به عنوان تنها فوق ستاره خط حمله پی اس جی در زمین بازی شروع کرد و نتوانست گلزنی کند. ستاره فرانسوی از نقش خود در این تیم راضی نیست و کریستوف گوتیه از او در پست اصلی خود استفاده نمی کند.

امباپه در مصاحبه اخیر خود آشکارا اعلام کرد که آزادی عمل بیشتری در تیم ملی فرانسه و حضور اولیویه ژیرو در بالای خط حمله نسبت به پاری سن ژرمن دارد. مجله اکیپ امروز نوشت که امباپه از شرایطش در پاری سن ژرمن به شدت ناراضی است و معتقد است که این باشگاه در زمان تمدید قرارداد به قول خود عمل نکرده است. به امباپه وعده آزادی بیشتر در زمین داده شد. او در حالی که مائوریسیو پوچتینو یک سال و نیم روی نیمکت پی اس جی بود به عنوان وینگر چپ بازی کرد و نمایش های بسیار خوبی داشت. او هم قرار بود همین پست را داشته باشد اما با آمدن کریستوف گوتیه به عنوان سرمربی جدید پاری سن ژرمن، امباپه در خط حمله قرار گرفت.

لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن هفته گذشته در مصاحبه خود گفته بود که قرار بود در نقل و انتقالات تابستانی با مهاجم شماره 9 به خدمت بگیرند اما موفق نشدند. اسکاماکا هدف اصلی پی اس جی بود اما او به وستهام پیوست. پاری سن ژرمن هم به روبرت لواندوفسکی نگاه کرد، اما ستاره لهستانی از همان ابتدا گفت که می خواهد در بارسلونا بازی کند.

در حال حاضر لیونل مسی و نیمار آزادی عمل بیشتری نسبت به امباپه در زمین دارند و می توان گفت در این فصل بهتر از امباپه عمل کرده اند. موردی که برای ستاره فرانسوی مطلوب نیست. انتقاد علنی امباپه می تواند سرانجام پاری سن ژرمن را متقاعد کند که مهاجم شماره 9 را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به خدمت بگیرد. دو بازی بعدی پاریسی ها برابر بنفیکا و مارسی است و باید دید امباپه چه عملکردی خواهد داشت.

258 258

دکمه بازگشت به بالا