اقتصادیکسب و کار ایرانی

خواننده های شاندیز صفدری کیش

 رستوران شاندیز صفدری، میزبانی در نهار و شام

سالن جدید رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش، در زمستان ۹۴ به بهره برداری رسید. این رستوران در غربی ترین نقطه جزیره کیش و در نزدیکی پارک کشتی یونانی کیش ساخته شده است. رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش بزرگترین رستوران ساحلی ایران است و تماشای آب های نیلگون خلیج فارس از داخل این رستوران باعث شده است که صرف نهار و شام در این رستوران بیش از رستوران های دیگر کیش لذت بخش شود.

ویدیو رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

تخفیف رستوران شاندیز صفدری کیش

منوی رستوران شاندیز صفدری کیش بسیار کامل می باشد و انواع غذاها را دارد. چلو ماهیچه رستوران شاندیز صفدری کیش بسیار خوشمزه و لذیذ می باشد. منظره ی این رستوران فوق العاده می باشد و خاطره شبی بی نظیر را برای شما به ارمغان می آورد. ضمنا ما برای شما، تخفیف شاندیز صفدری کیش را فراهم کرده ایم.

شاندیز صفدری ساحلی کیش

خوانندگان رستوران شاندیز صفدری کیش

رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش یکی از بهترین رستوران های کیش است که دارای بند موسیقی زنده بسیار حرفه ای می باشد و بیشتر مشهور بودن این رستوران به دلیل پخش موسیقی زنده با هنرمندان بنام جزیره کیش در این رستوران است. فرشاد رشیدی، محمد رجب زاده، ابی، حسین ربانی، شهاب حق پرست، مهدی شاه پره و امیر سلیمی خوانندگان خوش صدا و با سابقه کیش، خوانندگان رستوران شاندیز صفدری ساحلی می باشند. ضمنا امیر عبدالله، سپید پوش جزیره کیش در حال حاضر در رستوران صفدری ساحلی حضور ندارد.

 

ظرفیت رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

ظرفیت رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش ۹۰۰ نفر است و شیشلیک های مشهور این رستوران باعث شده است که رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش به عنوان پدر شیشلیک ایران با پنجاه سال سابقه شناخته شود. رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش تاکنون پذیرای بسیاری از افراد مشهور از قبیل هنرمندان، بازیگران و ورزشکاران همچون علی دایی، محمد علیزاده، بهنام بانی، میلاد کی مرام، آرون افشار، معین راهبر و بسیاری دیگر از اشخاص سرشناس بوده است.

رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

بانجی جامپینگ رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

در نزدیکی رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش بانجی جامپینگ کیش ساخته شده است که متعلق به رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش می باشد. شکل ظاهری سکوی پرتاب بانجی جامپینگ حرف S است که نشانه اول حرف Shandiz میباشد و فرود آن روی سطح دریا انجام می گیرد. ولی در حال حاضر سرویس دهی نمی کنند.

رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

سوالات متداول پس از خرید ورودی رستوران صفدری ساحلی کیش 

برای توضیحات بیشتر، را دانلود نمایید و مطالعه فرمایید.

آدرس رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

استان هرمزگان، جزیره کیش، ساحل کشتی یونانی. نشانی دقیق رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش را در نقشه گوگل زیر ببینید:

آدرس رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

برای مسیریابی هوشمند توسط نقشه گوگل .

نکته هایی درباره رزرو رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش

  • برای کودکان زیر 8 سال نیازی به خرید ورودی نمی باشد.
  • انتخاب از غذاهای منو آزاد است و محدودیتی ندارد.
  • رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش در بخش ساحلی جزیره کیش و در نزدیکی ساحل کشتی یونانی قرار گرفته است.
  • ميهمان گرامي مبلغ پرداختي شما بابت رزرو رستوران، موسیقی زنده و ترانسفر رستوران ميباشد. فقط درصورت سفارش غذا از فاکتور کسر ميگردد.
  • بر اساس دستور اداره بهداشت، ارائه سرویس سالاد بار ممنوع می باشد.
  • با کیش تفریحات، نیازی به پرینت بلیط خود ندارید! فقط کافی است بلیط را در گوشی خود به مسئول مربوطه نشان دهید.
  • قیمت منو غذاهای شاندیز صفدری کیش حدودا 170 هزار تومان تا حدود 350 هزار تومان می باشد.
  • رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش، تنها شاندیز صفدری کیش، مفتخر به میزبانی خوانندگان، بازیگران، ورزشکاران و اشخاص سرشناس بسیاری بوده است.
  • شما می توانید نظر خود را درباره رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • رستوران شاندیز صفدری در لواسان نیز شعبه دارد.
  • برای مشاهده تصاویر رستوران شاندیز صفدری ساحلی کیش، آلبوم را ببینید.
  • توجه کنید که سایت کیش تفریحات کلیه مجوزهای قانونی لازم را دریافت کرده و شما می توانید با مراجعه به ، مجوزهای ای نماد (وزارت صنایع و معادن) و لوگوی ساماندهی (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) را مشاهده کنید.

مراحل رزرو بلیط تفریحات در سایت کیش تفریحات

  1. کلیه آیتم های سایت کیش تفریحات را از آدرس  بررسی کرده و تفریحات مد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه مربوطه هدایت شوید.
  2. توضیحات تفریح مورد نظر را مطالعه کرده و در همان صفحه تاریخ مورد نظر برای رزرو تفریح را انتخاب کنید. همچنین اگر تفریحتان دارای سانس های متفاوت است می توانید سانس مورد نظر را نیز انتخاب کنید.
  3. روی دکمه “افزودن به سبد تفریحات” کلیک کنید تا تفریح مورد نظر به سبد شما در سایت کیش تفریحات اضافه شود.
  4. در انتها روی “مشاهده سبد تفریحات” کلیک کرده و وارد صفحه سبد تفریحات شوید. اگر از موبایل وارد سایت کیش تفریحات می شوید، گوشه پایین سمت چپ روی نماد سبد خرید کلیک کنید.
  5. اگر تغییری در تعداد نفرات هر تفریح دارید وارد کرده و دکمه ی “بروزرسانی سبد” را کلیک کنید. در غیر این صورت روی دکمه ی “اقدام به پرداخت” کلیک کنید.
  6. در این صفحه مشخصات خود را وارد کرده و یکی از درگاه های پرداخت را انتخاب کنید. (هیچ تفاوتی بین آن ها نیست و هر کدام را که مایل هستید انتخاب کنید.)
  7. روی دکمه پرداخت کلیک کرده و پس از آن روی صفحه درگاه بانک، اطلاعات کارت خود را وارد کرده و پرداخت را تکمیل نمایید.
  8. پس از بازگشت به سایت کیش تفریحات، بلیط شما بلافاصله ایجاد شده و قابل دانلود خواهد بود.
  9. به محل تفریح مورد نظر در جزیره کیش مراجعه کرده و با نشان دادن تنها تصویر بلیط از تفریح خود در کیش لذت ببرید. تمام مراکز تفریحی کیش طرف قرارداد با سایت کیش تفریحات هستند

 

 

دکمه بازگشت به بالا