مجله ورزشی

در آخرین تمرین تیم ملی والیبال چه گذشت؟

آخرین تمرین تیم ملی والیبال پیش از اعزام به مسابقات جهانی 2022 برگزار شد.

به گزارش کندوج، مسابقات والیبال قهرمانی جهان 2022 با میزبانی لهستان و اسلوونی از 4 تا 20 شهریورماه برگزار می شود. تیم ملی ایران نیز در این رقابت ها حضور دارد و در دور مقدماتی این رقابت ها در اسلوونی به مصاف تیم های آرژانتین، مصر و هلند می رود.

آخرین تمرین تیم ملی والیبال قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان روز پنجشنبه 29 مردادماه در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد.

سید محمد موسوی، میلاد عبادی پور، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، محمدجواد موانی نژاد، علی اصغر مجرد، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امین اسماعیل نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمد طاهر رضاور، محمدطاهر رضا، محمد طاهر رضاور و محمد طاهر رضا. در کمپ حضور دارند.

تیم ملی پس از گرم کردن و تمرین توپ به دو تیم تقسیم شد و به مصاف یکدیگر رفتند.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی در زمین مسابقه حضور داشت و در مواقع نیاز مسائل فنی را به اطلاع بازیکنان می رساند.

بعد از تمرین تیم ملی محمد موسوی با حضور در جمع خبرنگاران با انتقاد از وضعیت تیم ملی، از جام جهانی کنار رفت و در بخشی از سخنان خود گفت: “هیچ چیزی وجود ندارد، حتی پروتئین یا مکمل های ورزشی. نه هتلی وجود داشت، نه فیزیوتراپیستی که بچه ها با آن راحت باشند. این شرایط شرایطی نیست که بتوانیم با غول های والیبال دنیا رقابت کنیم. اگر مردم انتظار دارند ما نتیجه بگیریم. باید واقع بین باشیم.واقعیت ها خیلی ناراحت کننده است.هیچکس به کسی اعتماد نمی کند و حقیقت را نمی گوید.صداقت خیلی کم دیدم.امروز که حضوری آمدم می خواستم به آقای عطایی بگویم که نمی توانم تمرین کنم. سه ماه والیبال تمرین نکردم، آمدم سر کار اما شرایط خوب نیست و نمی خواهم وارد جزئیات شوم، مسائل طولانی است و امیدوارم حرف های من به تیم ملی آسیب نزند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا