مجله ورزشی

در جلسه بازیکنان تیم ملی و وزیر ورزش چه گذشت؟

چند ملی پوش باتجربه به نمایندگی از سایر ملی پوشان با وزیر ورزش و جوانان جلسه ای برگزار کردند.

به گزارش کندوج، سیدحمید سجادی پس از ورود به دوحه به اردوی تیم ملی فوتبال ایران رفت و با بازیکنان، تکنسین ها و مدیران این تیم دیدار کرد. وزیر ورزش و جوانان پس از صرف ناهار با ملی پوشان در جمع تکنسین ها و سرپرستی تیم ملی حاضر شد و دقایقی را در فضایی صمیمی با آنها به گفتگو پرداخت.

سجادی با بیان اینکه امروز به نمایندگی از رئیس جمهور در اردوی تیم ملی حضور دارم، گفت: برای بررسی و حمایت از تیم ملی با آقایان ماجدی و استیلی ارتباط مستمری دارم و قطعا همه برنامه هایی که اتحادیه از ما حمایت خواهد کرد. ” زمان رهبری برای ما بسیار مهم و حیاتی است و تمام اقدامات انجام شده باید در راستای عملکرد تیم ملی باشد.

سجادی افزود: بررسی می شود که تیم ملی چه نیازهایی دارد و مطمئن باشید از تیم ملی حمایت کامل خواهد شد. هدف ما حمایت از پروژه های تیم ملی است. هر جا که نیاز به حمایت داشته باشیم در کنار تیم ملی و فدراسیون فوتبال خواهیم بود.

پس از پایان بازی 6 ملی پوش به نمایندگی از سایر بازیکنان صحبت کردند و سجادی بر حمایت همه جانبه دولت و وزارت ورزش و جوانان از تیم ملی تاکید کرد.

حمید استیلی نیز در بخشی از این دیدار با تشکر از وزیر ورزش گفت: یکی از نکات مهم آقای سجادی این است که ایشان ورزشکار و قهرمان بوده و هستند و مسائل و مشکلات ما را به خوبی درک می کنند. من هم شهادت می دهم که ایشان همواره برای رفع مشکلات صنفی تلاش کرده و همواره حمایت های لازم را داشته اند. میرشاد ماجدی نیز شبانه روز در تلاش است تا مشکلات تیم ملی را حل کند اما برخی اتفاقات از جمله لغو بازی با کانادا به این رابطه بی ربط بود و شرایط خاصی را برای ما ایجاد کرد. ما بدون شک بهترین بازیکنان اخلاقی و فنی را داریم که در این اردو تمام تلاش خود را کردند و به نظر می رسید به تمرینات علاقه مند هستند.

ملی پوشان همچنین از وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال خواستند تا بهترین شرایط ممکن را برای حضور پررنگ تیم ملی در اردوی آتی پیش از جام جهانی ایجاد کنند و به چند موضوع اشاره کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا