مجله عمومی

دشمنان بدانند که خاورمیانه قلب دنیا و ایران قلب خاورمیانه است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ جهانبخش عطایی سه شنبه شب در افتتاحیه اجلاسیه 3400 مجمع ملی شهدا در اردبیل که در استانداری بیله سوار برگزار شد، گفت: .

وی خاطرنشان کرد: شهدا و جانبازان قهرمانان نظام هستند که باید از آنها تجلیل و از خانواده آنها تجلیل شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع)در باره) استان اردبیل با اعلام اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می دانند خاورمیانه قلب جهان و ایران قلب خاورمیانه است، افزود: مراقب چنین نقشه ناصوابانه دشمنان باشید.

سرهنگ عطایی با تاکید بر اهمیت تولید آثار فاخر و ارزشمند در عرصه ایثار و شهادت، گفت: باید رشادت های شهدا و ایثارگران را به شیوه های مختلف با نسل امروز و آینده شریک کنیم.

فرماندار بیله سوار با یادآوری سخنان شهدا گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با هدف خدمت به مردم تاسیس شده است و همه باید در راستای خدمت به مردم گام برداریم که این توصیه امام است. راحل و رهبر معظم انقلاب.

اصغری خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا دستور کار مجلس 3400 شهید در منطقه اردبیل شهرستان بیله سوار را به بهترین نحو حفظ کنیم.

سرهنگ علیرضا حسن زاده دبیرکل مجلس شورای ملی در یادواره 3400 شهید این ناحیه گفت: نهضت بزرگ فرهنگی باید همواره هشت سال پاسداشت مقدس را در میان نسل امروزی زندگی کند. نسبتا.

وی اذعان داشت: همه اقشار مردم اعم از دانش آموزان، کارکنان، کارکنان و… باید به مقام شامخ شهدا ادای احترام کنند.

مجتهدی نیا معاون استاندار اردبیل در مجلس برای بزرگداشت 3400 شهید استان اردبیل نیز خواستار همکاری بخشداری و شهرستان بیله سوار در خصوص اجرای باشکوه مجلس 3400 شهید ناحیه اردبیل شد.

وی تاکید کرد: تمامی ادارات در اجرای طرح های عمرانی، کمبودها، فرهنگی اجتماعی و… کنگره شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و نقش شهدا را در جامعه به طرق مختلف ارتقا می دهند.

سرهنگ پاسدار پناهی مسئول ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیله سوار نیز به بیان اهداف و برنامه های کنگره شهدا پرداخت.

به گزارش خبرنگار آنلاین، پیش از پایان این دیدار مسئولیت حضور در اجلاسیه شهدای مدافع حرم به فرماندار و مسئول سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بیله سوار واگذار شد.

دکمه بازگشت به بالا