مجله عمومی

دشمن به دنبال تجزیه خاک ایران و کشورهای مسلمان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله رضا رمضانی شامگاه پنج شنبه در میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در مسجد افخارای رشت با بیان اینکه مسلمانان باید با مطالعه شخصیت و شخصیت پیامبر، شناخت دقیقی از پیامبر به دست آورند. شرح حال او فرمود: وحدت بین مسلمانان یکی از ارکان ایمان پیامبر (ص) است.

مدیر اجرایی مجمع جهانی اهل بیت(ع) وحدت را عامل پیشرفت و قدرت جهانی اسلام دانست و گفت: در دهه های گذشته مسلمانان بیشترین قربانیان اختلاف در غرب بوده اند، لذا وحدت. و برادری جهان اسلام را در برابر کفار قوی می کند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به معنای مقابله با نظام فاسدی بود که به مستکبران کمک کرد تا دین را به حداقل برسانند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران آمد تا دین حداکثری را در جامعه معرفی کند.

آیت الله رمضانی اسلام را دین عقل، آزادی، ارزش های اخلاقی، فداکاری دانست و گفت: آزادی مطلق و بی قید و شرط در هیچ نظامی حتی لیبرالیسم به رسمیت شناخته نشده است و آزادی در هر جامعه و آزادی فردی حد و مرزی دارد. آزادی دیگران را نقض نکنید

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه درک صحیح از دین موجب اقبال مردم به دین می شود گفت: افرادی که ادعای دوری از دین می کنند واقعاً درک درستی از دین به دست نیاورده اند زیرا همه ارزش های اخلاقی. در دین یافت می شوند. .

وی با تاکید بر تلاش مضاعف مسئولان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه گفت: ایجاد نهضت خدمت رسانی برای رفع مشکلات راهکاری موثر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه همه مردم در نظام اسلامی باید در مقابل مردم به معنای واقعی پاسخگو باشند افزود: مطالبات در عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باید به صورت تخصصی و در قانون اساسی بیان شود. مطالبه گر از اصناف و صنوف مختلف اعم از تجار، طلاب، تجار به عنوان مسئول نام برده شده است.

اصرار کن گری اعتراضات قانونی است

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه مطالبه گری وی گفت: این یک اعتراض قانونی است، گفت: انقلاب اسلامی با هدف ایجاد رویکرد دینی، انسانی و اسلامی به هر موضوعی شکل گرفت و باید از ظرفیت قانونی موجود برای اعتراض استفاده کرد.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه همه خطاها در هر گوشه ای از کشور باید بدون موشکافی پیگیری شود، افزود: دشمن به دنبال تجزیه خاک ایران و همه کشورهای مسلمان است و هدف از این تقسیم، تضعیف قدرت مسلمانان برای استعمار آنهاست. و دشمن این سیاست را در عراق، ترکیه و ایران دنبال می کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمن هزینه های زیادی را صرف امور فرهنگی کرده است، گفت: دشمن در فضای مجازی به صورت غالب و گسترده و در یک اتفاق اخیر فعالیت می کند. ، برخی با هدایت فضای مجازی به خیابان ها ریختند.

وی با تاکید بر ایجاد بستر اعتراضات قانونی در کشور گفت: اعتراضات و اغتشاشات متفاوت است زیرا اغتشاشگران به دنبال ناامنی در جامعه هستند، هر چیزی را بهانه می کنند.

آیت الله رمضانی خاطرنشان کرد: شبکه ایران اینترنشنال با پایتخت عربستان و محتوای اسرائیل و بی بی سی فارسی و من و تو در این هرج و مرج حضور دارند و با نشر اکاذیب آتش خشم مردم را گسترش می دهند. حفاظت وی گفت: رسانه معاند مانند اجتماع اربعین میلیون ها نفر را پوشش نمی دهد، اما وقتی چند نفر دور هم جمع می شوند، رسانه های زیادی را پوشش می دهند.

وی با بیان اینکه حجاب یک تکلیف شرعی و یک حق اجتماعی است، افزود: حجاب قانون جمهوری اسلامی است و اگر کسی مخالفتی دارد نباید به آشوب روی بیاورد بلکه باید در جلسات تخصصی بررسی شود.

وی با اشاره به اینکه ترویج حجاب باید به صورت فرهنگی دنبال شود و این کار به بازی های سیاسی و پارتی بازی آلوده نشود، گفت: نیروی انتظامی تلاش کردند تا در این حادثه جان خود را از دست ندهند، اما کسانی که سعی در برهم زدن امنیت جامعه و هرج و مرج و لطمه به آیه داشت ثروت باید با آنها برخورد شود.

آیت الله رمضانی به اوضاع اشاره می کند گرفتن برخی از چهره‌های معروف در این ماجرا گفتند: نظام جمهوری اسلامی هیچ‌گاه از خط قرمز خود عبور نمی‌کند. زنان در جامعه و انواع مختلفی از خدمات وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه بازنگری در برخی زمینه ها ضروری است اما از ارزش های اسلام و انقلاب اسلامی دور نمی شویم، گفت: نظام اسلامی تسلیم هرج و مرج و فساد نمی شود.

دکمه بازگشت به بالا