مجله عمومی

دشمن جنگ نوین احزاب راه انداخته است/ ‏‬ لغزش افراد بی بصیرت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار غلامحسین شخص پنهان وی شامگاه جمعه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان جیرفت و سومین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برکات بسیاری را نصیب خود کرد، از جمله جوانانی که امام را با دل پذیرفتند و در کنار آن ایستادند. پای امام.

سردار شخص پنهان وی در خصوص عملیات کربلای چهارم و پنجم گفت: هر دو عملیات در فصل زمستان انجام شد و قاسم سلیمانی پشتیبان جبهه حق بود و در دیدار با خانواده شهدا نرم و لطیف بود. قلب بود.

وی در خصوص شهادت قاسم سلیمانی گفت: دشمن با شهادت قاسم سلیمانی اشتباه بزرگی کرد که به وضوح حاج قاسم را از مردم جدا کرد چرا که اکنون رهبر دل سخاوتمندتر است، حاج قاسم عاقبت بخیر خود را دید. . در شهادتش

وی گفت: مسلم است که رهبری فرمودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید و اسرائیل 80 سالگی خود را نخواهد دید.

وی تاکید کرد: قاسم سلیمانی این بصیرت را داشت که حاضر است شهید شود و فردی که بصیر نباشد زمین می خورد.

غلامحسین شخص پنهان وی گفت: 18 آذر روز خداست و در 18 آذر عده ای طرد شدند و این راه ادامه دارد تا اینکه امسال به نشانه مرگ یک دختر و با تلاش می خواستند کشور را به آتش بکشند. کسانی که با نظام همدردی کردند، جلوی انقلاب گرفته شد.

وی تصریح کرد: سه ماه اخیر واقعاً جنگ جناح های مدرن بود که جریان های مختلفی آمدند و آلمانی ها نقش پلیس بد را بازی کردند و کسانی که شهرها و مغازه ها را به آتش کشیدند واقعاً به دین ما حمله کردند و با کشف حجاب سیلی زدن بر خلاف آداب پیامبر اسلام بود.پ) انجام دادند

وی گفت: این انقلاب مقدمه آمدن امام زمان است.آخ) و این انقلاب طلوع حقیقی آن خورشید است و حوادث زمان حال آخرین حوادث است زمان است.

دکمه بازگشت به بالا