دشمن در حال انتقام‌گیری از زن مسلمان ایرانی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

دشمن در حال انتقام‌گیری از زن مسلمان ایرانی است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام سید محمد معلمی، روز شنبه در خطبه‌های نماز عید فطر اظهار کرد: دشمن به شدت در حال انتقام‌گیری از زن مسلمان ایرانی است و این بدان خاطر است که زن ایرانی نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی‌داشت و اگر زن‌ها نمی‌بودند اصلاً انقلاب به پیروزی نمی‌رسید.

وی افزود: غربی‌ها ۲۰۰ سال است القا می‌کنند که زنان برای رسیدن به مراتب عالی سیاسی و اجتماعی باید خود را از مفاهیم اخلاقی جدا کنند، اما زنان غیور مسلمان ایرانی این حرف آن‌ها را در عمل تکذیب کردند و با حجاب و عفاف در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند و به دنیا فهماندند زنان با حفظ حجاب می‌توانند دوشادوش مردان در تمام عرصه‌ها حضور پیدا کنند و این برای دشمن گران تمام شد.

امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه پهلوی‌ها به دنبال ترویج انقلاب جنسی در ایران بودند، عنوان کرد: همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی که بازه زمانی انقلاب ننگین جنسی در غرب بود، رژیم منحوس پهلوی به دنبال آن بود تا انقلاب جنسی را در ایران نهادینه کند و زن را از هویت ایرانی و مسلمانی تهی کند.

وی تاکید کرد: پهلوی منحوس در آن دوران مأمور بود این فرهنگ غلط و نابودکننده را گام به گام پیش ببرد، اما زنان و مردان ایرانی مقابل این فرهنگ غلط و ابتذال ایستادند و آنها نیز به زور متوسل شدند و خدمات اجتماعی و فرهنگی به زنان محجبه ارائه نمی‌دادند.

حجت‌الاسلام معلمی تصریح کرد: این انقلاب جنسی در دوران پهلوی منحوس باعث شد بدترین و زشت‌تربن رفتارها که تمام ادیان آن را نفی می‌کنند، اتفاق بیفتد و از همه مهمتر کانون گرم خانواده را نابود کنند.

وی با بیان اینکه غرب از زن مسلمان ایرانی کینه دارد و می‌خواهد به مانند زنان خودشان زن ایرانی را از هویت اصلی خودش تهی کند، ادامه داد: زنان غیور ایرانی از همان آغاز نهضت در سال ۴۲ تا پیروزی انقلاب دوشادوش مردان با حضور در راهپیمایی‌ها، انقلاب را به پیروزی رساندند و بعد انقلاب هم در عرصه‌های مختلف بخصوص دفاع مقدس خوش درخشیدند و امروز نیز زن مسلمان ایرانی یک چهره نمونه است.

دکمه بازگشت به بالا