مجله ورزشی

رئیس جمهور نقش طلایی حکمرانی اسلامی را در کشور تبیین کرد

به گزارش خبرگزاری کندوج از تهران، احمد قیومی معاون استاندار و فرماندار تهران در پیامی از حضور پرمعنای ملت فهیم‌ و شریف ایران در مراسم تشییع شهدای خدمت تقدیر کرد.

قیومی با اشاره به حضور شکوهمند و پرمعنای ملت شریف ایران، آنرا تقدیر از خدمات ۳ساله آیت الله رئیسی و یاران صدیق جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهارداشت: دشمنان پس از شنیدن حادثه بالگرد رئیس جمهور ایران اسلامی به بزم و شادی پرداخته و در انتظار جمعیت محدود در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت بودند.

فرماندار تهران در ادامه افزود: حضور پررنگ و شکوهمند شما ملت شریف ایران آنقدر زیبا سیاست های جمهوری اسلامی ایران را در جای جای این کُره خاکی تبیین و تثبیت کرد که تمام سیاستمداران و معاندان در حیرت این حضور نتوانستند دروغ بافی کنند.

معاون استاندار تهران تصریح کرد: نقش مهم و بی بدیل شما مردم عزیز در تبیین سیاست های ایران در راستای تداوم مسیر حکمرانی اسلامی آیت الله رئیسی رئیس جمهور و حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، لرزه بر اندام دشمنان انداخت، که می توان آن را در سیاست های بیان شده از سوی بسیاری از مسئولان و سیاستمداران خارجی در حمایت و به رسمیت شناختن مردم مظلوم فلسطین مشاهده کرد.

قیومی افزود: مطمئنا این سیاست ها در قاطعیت جهان تداوم خواهد یافت چون این خواست شما مردم فهیم و بابصیرت ایران اسلامی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهید آیت الله رئیسی نقش طلایی حکمرانی اسلامی را برگرفته از فرمایشات مقام معظم‌ رهبری (حفظه الله) در کشور تبیین کرد و در این راستا ادامه راهش با عملکرد صحیح یاران صدیقش ادامه خواهد یافت تا دشمنان بدانند که همانگونه که مولای و ولی امر مسلمین امام خامنه ای (حفظه الله) فرمودند سیاست های ایران با به شهادت رسیدن آیت الله رییسی تداوم می یابد و تغییری در آن ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام/

 

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با تمرکز بر راهنمایی‌های تمرینی و بهبود عملکرد ورزشی. با به اشتراک گذاری تکنیک‌ها و استراتژی‌های موثر در ورزش، هدفمندی خود را در بهبود عملکرد ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراهی با من را بپذیرید و به جزئیات هیجان‌انگیز دنیای ورزش بپردازید.
دکمه بازگشت به بالا