مجله حوادث

رئیس پلیس کشور: فتنه اخیر متفاوت با همه اتفاقات گذشته است

رئیس فراجار با برنامه ریزی و بازنگری در فرآیندها می توان بهتر از گذشته عمل کرد و گفت: باید با تهیه ارزیابی های اجتماعی و آینده پژوهی و نگاه به نقشه راهبردی آینده، کار قوی و مرتبط در این حوزه انجام شود. .

به گزارش کندوج، سردار حسین اشتری در جشنواره تحلیل پژوهشگر 1401 دانشگاه علوم حقوقی امین گفت: همه ساله در مراسمی از دانشمندان، محققان و اساتیدی که در این زمینه تلاش می کنند تجلیل می شود. الحمدلله طی اقدامات انجام شده از سال 1353 مجتمع فرجا رو به رشد بوده و ایجاد سازمان جدید فراجا در این حوزه پیشرفت محسوب می شود.

وی ادامه داد: فرجا از نظر ساختار و امکانات در وضعیت خوبی قرار دارد و گام های خوبی در این زمینه برداشته شده است اما باید تلاش شود تا راندمان و سرعت کار در پیشرفت و پیشرفت پروژه های فرجا افزایش یابد.

اشتری با اشاره به اتفاقات اخیر بیان کرد: در جنگ یکپارچه ای که علیه مردم ما شکل گرفته است، با وجود اینکه همه دستگاه ها در صحنه در حال تلاش هستند اما گروه فرجا به طور مستمر در صحنه و در خط مقدم پیشگیری و مقابله بوده است. از روز اول تا الان که حدود سه ماه است.. مشکلات و تفکر غالب وجود داشته است.

فرمانده فرجا ادامه داد: مردم ایران از فتنه ای که از ابتدای انقلاب اسلامی به وجود آمده است، پیروز بیرون آمده اند. البته قیام اخیر با همه رویدادهای گذشته متفاوت است و از این منظر پلیس باید نسبت به قبل آمادگی داشته باشد چرا که دشمن در سال های اخیر هیچ گاه متوقف نشده و همواره سعی در ایجاد دسیسه در برابر مردم داشته است. مردم ایران

وی بیان کرد: تامین امنیت کشور و آرامش مردم وظیفه پلیس است، هرچند همه عزیزان صمیمانه در کنار گروه فرجا هستند و در این امر کمک می کنند، اما مسئولیت اصلی بر عهده پلیس است که باید انجام شود. متناسب با شرایط فعلی و استفاده بهینه از علم انجام شود و دانش و تجربه، فناوری جدید و ظرفیت سازمانی داخلی و خارجی و برنامه ریزی صورت گیرد تا با تغییر شاهد تحولی در این زمینه باشیم.

پلیس در میدان درخشیده است

اشتری خاطرنشان کرد: قطعا با ساماندهی و بازنگری در فرآیندها می توان بهتر از گذشته عمل کرد، هرچند پلیس مرد به عنوان یک نهاد انقلابی همواره در عرصه و میدانی خوش درخشیده و عملکرد خوبی داشته است، اما باید اینگونه باشد. برای انجام یک ارزیابی اجتماعی و تحقیقات آتی و با در نظر گرفتن آن. برای برنامه ریزی سیاست های آتی، باید کار فشرده و مرتبط در این زمینه انجام شود.

بر اساس اعلام سایت پلیس، وی ادامه داد: به هر حال برای رسیدن به تراز انقلاب اسلامی اگرچه کارهایی انجام می شود، اما باید با توجه به شرایط موجود، تهدیدها و ناکارآمدی ها و مشکلاتی که جامعه دارد این کار را انجام داد. همیشه چهره ها باید آماده ایفای نقش موثر و مهم مانند گذشته باشند. این یک مهارت خوب است که تنها با ایجاد برنامه ریزی، هماهنگی و یک نقشه راه دقیق ایجاد می شود. الحمدلله با تزریق نیروهای جوان، پرانرژی و نخبه به مجموعه فرجا انشاالله شاهد پیشرفت بیشتر این مجموعه و همچنین تحول آن خواهیم بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا