مجله عمومی

رتبه نخست مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران در کشور

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران موفق به کسب رتبه نخست رضایتمندی در دو بخش بستری و درمان سرپایی بیماران در سطح کشور شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، دکتر کاظمی نیا مدیر درمان تامین اجتماعی استان مازندران گفت باتوجه به ارزیابی‌ها و تحلیل‌های انجام شده بر اساس نتایج سامانه نظرسنجی” crm” کشور، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران با بیشترین رضایتمندی در بیماران بستری و سرپایی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد.

دکتر کاظمی نیا افزود: ارائه خدمات کیفی ومناسب درمانی به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از شاخص‌های اصلی این نظر سنجی بیماران و خانواده‌های آنها از عملکرد مجموعه درمانی سازمان تامین اجتماعی است که مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران در سال ۱۴۰۱ با کسب ۸۸ درصد رضایتمندی بیماران بستری و ۸۶ درصد بیماران سرپایی موفق به کسب رتبه نخست بیشترین رضایتمندی بیماران در سطح کشورشد.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران، بهره مندی از بیمارستان منطقه‌ای فوق تخصصی، ولی عصر قائم شهر و چهار بیمارستان ملکی جنرال دیگر در چالوس و بابلسر، ساری و نکا و ۱۴ درمانگاه تامین اجتماعی در استان را از ظرفیت‌های تامین اجتماعی مازندران درارائه خدمات به بیمه شدگان در بخش درمان مستقیم نام برد که بیش از ۶۰ درصد جمعیت مازندران از خدمات درمانی تامین اجتماعی استفاده می‌کنند.

دکتر کاظمی نیا با بیان اینکه کسب این نتایج، حاصل زحمات همکاران مراکز درمانی تابعه و ستاد مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران است از تلاش‌ها و خدمات آن‌ها به بیمه شدگان و جامعه هدف سازمان تامین اجتماعی قدردانی کرد

دکمه بازگشت به بالا