مجله علمی و سلامت

رصد دقیق وضعیت مرزها برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائرین اربعین

وزیر بهداشت در تماسی با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام از آخرین وضعیت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی با توجه به تردد زائران از استان مهران و مرزهای بین المللی خبر داد.

به گزارش کندوج، در این تماس دکتر عین اللهی که با توجه به اینکه اکثر زائران از مرزهای مهران تردد می کنند؛ وزارت بهداشت با تمام توان و ظرفیت خود در این زمینه تلاش خواهد کرد و پیشرفت امور را به دقت رصد خواهد کرد تا خدمات رسانی به زائران به بهترین شکل ممکن انجام شود.

در این تماس دکتر جاسم محمدی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام، وزیر بهداشت درباره آخرین وضعیت خدمات رسانی به زائران از نظر نیروی انسانی، دارو، تجهیزات، امکانات بهداشتی و درمانی و کمبودهای فعلی.

در تماس دیگری با دکتر سید نور علیمرادی رئیس مدیریت حوادث و فوریت های بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جریان روند خدمات رسانی به زائران، اقدامات انجام شده و چالش ها و نیازهای حوزه سلامت در مرز مهران قرار گرفت.

بر اساس اطلاعیه وبدا، لازم به ذکر است پس از تماس وزیر بهداشت، درمان و آموزش، معاونان دارو و غذا و داروی وزارت بهداشت و رئیس سازمان اورژانس کشور نیز تماس های ویژه ای با دکتر. جاسم محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن ارائه خدمات به زائران و کمبودها و نیازهای استان در حوزه درمان، دارویی و اورژانس قرار گرفت و حمایت خود را از دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این مناطق اعلام کرد. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا