مجله فرهنگ

روحانیت و حوزه علمیه نقطه قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

کندوج/مازندران سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی متاثر از عاشوراست، گفت: حوزه‌های علمیه مورد هجمه دشمنان قرار دارند، چرا که دشمن دریافته که روحانیت و حوزه نقطه قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

دکتر قاسم عزیززاده گرجی امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر حوزه‌های علمیه مازندران که در مجتمع اهل بیت (علیهم السلام) ساری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای سرافراز ایران اسلامی به ویژه ۱۰هزار و ۴۰۰شهید دیار علویان از جمله شهدای روحانی این خطه از شمال کشور، با اشاره به نقش مؤثر و کارکرد حوزه‌های علمیه اظهار کرد: به فرموده امامین انقلاب محکم‌ترین پایگاه اسلام حوزه‌های علمیه هستند و با وجود این حوزه‌ها، اسلام زنده نگه داشته شده و اگر روحانیت نبود از اسلام اصیل خبری نبود.

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه محل تولید فکر و اندیشه و مسئول حفظ دین مردم هستند، افزود: انقلاب اسلامی که یک نعمت الهی است از وجود حوزه علمیه و برخاسته از اندیشه امام خمینی(ره) و پشتیبانی ملت است.

روحانیت و حوزه علمیه نقطه قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

عزیززاده گرجی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متاثر از عاشوراست، گفت: حوزه‌های علمیه مورد هجمه دشمنان قرار دارند، چرا که دشمن دریافت کرده که روحانیت و حوزه نقطه قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه همگان باید برای تقویت نقاط قوت نظام تلاش کنند، از اعلام آمادگی استانداری مازندران و بویژه حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان برای تقویت حوزه های علمیه استان خبر داد.

عزیززاده گرجی با اشاره به دغدغه مندی حوزه‌های علمیه برای حفظ و دوام انقلاب اسلامی، گفت: برای حرکت در مسیر توسعه تفکر انقلابی و دینی باید وصل به حوزه‌های علمیه باشیم.

وی بااشاره به جذب و نگهداری طلبه در حوزه‌های علمیه افزود: تلاش داریم برای پویایی حوزه‌های علمیه در کنار این پایگاه علمی و دینی باشیم.

انتهای پیام

نشر علوم هنری

با استفاده از ابزارهای زبانی، شما را به دنیای تخیل و هنر می‌برم.
دکمه بازگشت به بالا