مجله عمومی

روش بستن پیچ هرز

بستن و باز کردن پیچ ممکن است در ابتدا کمی سخت به نظر برسد، اما راه حل های ساده ای وجود دارد. برخی از این ترفندها شامل استفاده از کش، ورق آلومینیومی و ایجاد شیار روی پیچ است.

برای باز و بسته کردن تمام قطعات الکترونیکی، پیچ ها باید باز و بسته شوند. اما وقتی این پیچ ها ناکارآمد هستند چه باید کرد؟ در این شرایط، یک پیچ گوشتی به تنهایی برای باز کردن پیچ علف هرز کافی نیست. در این صورت برای بستن و باز کردن پیچ علف هرز به ترفندهای خاصی نیاز خواهید داشت. با ما همراه باشید و ۵ ترفند موثر برای این اکانت را یاد بگیرید. برای خرید پیچ و مهره استیل با پیچ و مهره آرتا همراه باشید.

راه های بستن و باز کردن علف های هرز

1. از نوار لاستیکی، بادکنک یا ورق آلومینیومی استفاده کنید.

هنگامی که پیچ شل است، پیچ نمی تواند در پیچ قرار گیرد، بنابراین باید از یک تکه لاستیک مانند لاستیک پول یا لاستیک برای شل کردن آن استفاده کنید. با گذاشتن لاستیک روی پیچ، سوراخ های از دست رفته پر می شود و می توانید آن را داخل پیچ قرار دهید و پیچ را باز کنید.

توجه داشته باشید که این روش برای پیچ های رایج در تجهیزات الکتریکی و مکانیکی است و برای تجهیزات الکترونیکی مانند تلفن و لپ تاپ به دلیل کوچک بودن پیچ ها بهتر است از دستکش یا دستکش پلاستیکی نازک استفاده شود.

اگر فویل آلومینیومی در دسترس دارید، می توانید از آن برای باز و بسته کردن پیچ آشغال استفاده کنید. فویل را روی پیچ قرار می دهید تا شکاف های از دست رفته را پر کنید و به این ترتیب می توانید پیچ ​​را با پیچ گوشتی باز کنید. حتما از ورق فلزی نازک برای پیچ های کوچک مانند پیچ ​​برای قطعات الکترونیکی استفاده کنید.

2. از براکت برای قفل کردن ابزار دستی یا دم باریک استفاده کنید.

این روش برای پیچ هایی که قسمت خارجی آن هستند گزینه خوبی به حساب می آید و می توانید به سادگی با تنظیم انبر قفلی روی پیچ مورد نظر آن را باز کنید. همچنین می توانید از انبردست و یک سوکت باریک برای باز کردن پیچ ها استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که این پیچ ها ممکن است زنگ بزنند، بنابراین از یک فایل یا کاغذ سنباده برای از بین بردن زنگ زدگی برای استفاده آسان تر استفاده کنید.

3. ایجاد یک شیار جدید روی پیچ

راه دیگر برای برداشتن پیچ ناخواسته این است که یک سوراخ جدید در پیچ با استفاده از پانچ یا اره سوراخ کنید. علاوه بر این، می توانید پیچ ​​را با قرار دادن یک پیچ گوشتی در شکاف باز کنید

4. برای باز کردن پیچ زباله از چسب استفاده کنید

استفاده از چسب راه دیگری برای باز کردن پیچ ها است. مقداری چسب روی پیچ شکسته بریزید و صبر کنید تا چسب خشک شود. چسب شیارهای ناخواسته پیچ را پر می کند و شل شدن آن را آسان تر می کند.

5. Frape mato a sou vis la

پیچی که ناخواسته است یا آنقدر سفت است که بیرون نمی آید، می توانید با ضربه زدن با چکش آن را کمی باز کنید. اگر با چکش به پیچ گوشتی روی پیچ بکوبید باعث می شود که دندانه های پیچ در شکاف ها بهتر بنشینند و باز کردن آن راحت تر شود.

دکمه بازگشت به بالا