رول آلومینیوم ظروف یکبار مصرف را از کجا بخریم؟

خرید فویل آلومینیوم کیلویی و عمده

فویل آلومینیومی را به‌جرئت می‌توان گفت که در کنار آهن آلومینیوم یکی از پراستفاده‌ترین و مهم‌ترین متریال‌هایی است، که در حوزه‌های مختلف مورداستفاده قرار می‌گیرد. مشتریان همواره در انتخاب و خرید این محصول، تفاوت بین انواع محصولات را به‌خوبی درک نمی‌کنند.

در درجه اول باید بدانید که انواع فول آلومینیوم از نظر:

  1. ترکیب ساخت
  2. ضخامت
  3. ابعاد نظیر ارتفاع، طول و عرض

در دسته‌بندی‌های مختلفی تقسیم می‌شوند و هرکدام قیمت مختص به خود را دارند.

همین‌طور این فویل‌ها به جز در حوزه‌های حمل‌ونقل، غذا و دارو و بسته‌بندی انواع محصولات نیز کاربردهای گسترده‌ای دارند و به‌طورکلی در دسته‌بندی پراستفاده‌ترین و پرفروشترین مشتقات آلومینیوم قرار می‌گیرند. اگر قصد خرید ورق‌ها فویل آلومینیوم عمده و کیلویی را دارید، باید به کیفیت ساخت و قیمت آن به‌صورت موازی دقت ویژه‌ای داشته باشید.

فویل آلومینیوم ضخیم در تولیدی مانیسا

فویل آلومینیومی یکبار مصرف غذا

رول آلومینیوم ظروف یکبار مصرف کاربرد زیادی در صنعت تولید ظروف آلومینیومی یک بار مصرف دارد بسیاری از این ظروف یکبار مصرف غذا مانیسا از جمله ظرف تک پرس آلومینیومی از فویل آلومینیوم تولید می‌شود. فویل آلومینیم کاربرد زیادی در بسیاری از قسمت های آزمایشگاه از جمله پوشاندن سطوح آلوده، پوشاندن ظروف بدون درب و بسیاری از موارد دیگر دارد.

فروش این محصول به شکل های مختلفی انجام میشود، که از جمله ای آن میتوان به فروش فویل آلومینیوم به صورت عمده و فویل آلومینیوم عرض ۸۰ سانتیمتر ضخامت های ۵۰ و ۷۰ میکرون در وزن های مختلف کیلویی و رول به وزن یک کیلو گرم اشاره کرد. شما میتوانید با تماس با شماره های درج شده در سایت از قیمت عمده فویل آلومینیومی اطلاع پیدا کنید.

قیمت فویل آلومینیوم ضخیم کیلویی

تولید و عرضه انواع فویل آلومینیوم با ضخامت و عرض های مختلف در شرکت مانیسا به راحتی امکان پذیر است. فروش انواع فویل کیلویی آلومینیوم عرض ۸۰ سانتیمتر، فروش انواع فویل آلومینیوم ۳۰ سانت و فویل ۲۰ سانت به صورت خالص و ناخالص انجام میشود.

همچنین تولید عمده انواع فویل آلومینیومی ضخیم به صورت کیلویی و رولی در مانیسا برای مشتریان گرامی انجام میشود.

فویل آلومینیومی کیلویی

خرید فویل آلومینیومی ارزان

مانیسا مرکز پخش فویل آلومینیومی از برند های مختلف همچون (فویل آلومینیومی بلیستر، پایون) و دیگر برند ها و محصولات از جمله ظرف خورشتی گرد آلومینیومی و دیگر محصولات مانیسا برای کاربرد های مختلف از جمله فویل آلومینیوم حرارتی، بسته بندی، دو لایه سه لایه و چند لایه و مصارف مختلی چون فویل آلومینیوم خانگی، فویل آلومینیوم اجاق گاز یا روگازی، فویل آلومینیوم قلیان، فویل آلومینیوم مش مو، فویل آلومینیوم رنگی قابل چاپ و همچنین فویل آلومینیوم سیگار و سایر موارد می‌باشد.

مرکز تولید فویل آلومینیومی

مراکز تولید فویل در دو دسته‌بندی با مجوز و بدون مجوز، عمدتاً در بازار کشور فعالیت می‌کنند. محصولاتی که تحت برندهای استاندارد تولید و عرضه می‌شوند مقاومت ساختاری به‌مراتب بهتری دارند و به‌صورت کاملاً بهداشتی و ایزوله بسته‌بندی می‌شوند. در نتیجه از هر نظر قابل‌اعتمادتر هستند.

به‌خصوص اگر در زمینه حمل غذا و یا به‌عنوان رستوران و دلیوری مراکز تهیه غذا فعالیت می‌کنید. انتخاب این محصولات با رعایت استانداردهای کیفی به نفع شما و کسب‌وکارتان خواهد بود. مراکز پخش انواع ورق آلومینیوم معمولاً محصولات خود را به‌صورت عمده البته با قیمت و حاشیه سود کم‌تر عرضه می‌کنند. کیفیت ساخت، دوام و کارایی و ارزش نسبت به قیمت از جمله مهم‌ترین مواردی است که باید در مورد خرید فویل‌ها به آن دقت داشته باشید.

فویل آلومینیومی ظرف یکبار مصرف آشپزخانه

تولید فویل آلومینیوم

کارخانه‌ تولیدکننده فویل آلومینیوم مشتریان زیادی از ابعاد وسیع تولید، صنعت و … خواهند داشت. از مدل‌های مش و ضخیم گرفته تا نمونه‌هایی که برای حمل‌ونقل غذا استفاده می‌شوند. عموماً میان کارخانه‌هایی که این محصول را تولید و در بازار عرضه می‌کنند چند تفاوت اساسی وجود دارد.

  • فویل می‌تواند به‌صورت رول و یا ساده باشد.
  • فویل‌ها دارای چسب و یا ساختار رنگی هستند.
  • انواع فویل‌ها بر اساس ضخامت تقسیم‌بندی می‌شوند.

فویل‌ها برای بسته‌بندی شکلات، هنرهای تجسمی، تولید انواع کاردستی، بسته‌بندی محصولات صنعتی و … می‌توانند یک گزینه استاندارد، بهداشتی و همین‌طور مقاوم باشند. البته فراموش نکنید که صرف تولید فویل آلومینیومی به روش استاندارد به معنای تأیید کیفیت نیست. قیمت هم باید برای خرید مطلوب در نظر گرفته شود.

فویل آلومینیومی ضخیم و نازک

فویل‌های آلومینیومی با ساختار ضخیم‌تر در حوزه‌های کاربرد خاص مورداستفاده قرار می‌گیرند. به طور مثال برای پیچیدن دور غذاها، این فویل‌ها چون ضخامت بیشتری هم دارند. استفاده در صنعت نیز بخش مهم و وسیع دیگر کاربرد این متریال خواهد بود.

گستره استفاده از فویل‌های رنگی و ورق‌های آلومینیومی این روزها به دلیل این که هم قیمت مناسبی دارند و هم استفاده از آن‌ها نیاز به تخصص و یا مهارت خاصی ندارد روزبه‌روز بیش‌تر از قبل شده است.

فویل آلومینیومی یکبار مصرف غذا

ضخامت ورق‌های آلومینیومی بر حسب محاسبه می‌گردد. پس از آن ابعاد یعنی طول و عرض نیز فاکتور مهمی خواهد بود. مدل‌های ضخیم به طبع گران‌تر فویل آلومینیوم نازک هستند. اما گاهی ممکن است برخی مراکز فروش آن را در ابعاد کوچک‌تری عرضه کنند که در نهایت تفاوتی با نمونه نازک‌تر نداشته باشد. یکی از معمول‌ترین طیف‌ها که در تولید این محصول استفاده می‌شود 16 میکرون خواهد بود.

فویل آلومینیومی غذا

برای بسته‌بندی انواع غذاها و حفظ حرارت خوراکی‌ها، فویل‌های آلومینیومی در کنار ظرف‌های یکبار مصرف بهترین و استانداردترین گزینه هستند. معمولاً آلومینیوم به دلیل این که در مقابل حرارت واکنش‌های منفی ندارد و همین‌طور هیچ‌گونه مواد افزودنی و رنگی نمی‌تواند سبب اکسید آن شود مورداستفاده قرار می‌گیرد.

فراتر از این موضوع، این فویل‌ها معمولاً برای حمل‌ونقل و دلیوری اغذیه و بسته‌بندی فست‌فود یا حمل با پیک استفاده می‌شوند چون هم مستحکم هستند و هم موجب نشتی و یا ازبین‌رفتن حرارت خوراکی‌ها نمی‌شوند و به‌راحتی می‌توان از آن‌ها برای گرم‌کردن و گرم نگه‌داشتن غذا هم استفاده کرد. از فویل‌های آلومینیومی می‌توان برای حمل و گرم نگه‌داشتن انواع گوشت و یا حتی به‌عنوان درب روی ظرف برنج استفاده کرد.

فویل آلومینیومی رنگی

بسته به نیازتان اگر در زمینه بسته‌بندی خوراکی و یا لوازم صنعتی و … فعالیت می‌کنید می‌توانید از انواع فویل‌های آلومینیومی برای سرعت بخشیدن و جذاب‌تر کردن کار خود کمک بگیرید. این فویل‌ها در ابعاد و اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شوند و برای آرایشگرها نیز یک محصول لازم و مهم خواهند بود.

حتی می‌توان از فویل آلومینیومی رنگی برای:

  • ساخت روکش انواع خوراکی‌ها
  • استفاده به‌عنوان تزئین و…
  • بسته‌بندی انواع کالاهای برقی، صنعتی و…

نیز استفاده کرد.

در درجه اول باید به یاد داشته باشید که اگر قصد خرید فویل رنگی را دارید حتماً آن را از شرکت‌های معتبر سفارش دهید. دقت کنید که رنگ مورداستفاده روی فویل‌ها مقاومت حرارتی بالایی داشته و دچار اکسید و یا مشکلات دیگری نظیر کاهش مقاومت در مقابل خوردگی نشود.

فویل آلومینیومی چسب‌دار

فویل یا ورق آلومینیوم برچسب‌دار (مدل‌های چسب‌دار، درست شبیه به چسب‌های معمولی نواری) نیز مانند چسب عمل می‌کند. می‌توانید از خاصیت چسبندگی آن استفاده کنید و به‌دور هر چیزی بپیچید.

اساس انتخاب این فویل‌ها:

  • طول بر حسب یارد
  • ضخامت و ضخیم بودن
  • عرض و ارتفاع
  • وزن

خواهد بود. در بخش‌های مختلف و صنایع مخابرات و الکترونیک و همین‌طور ساختمان‌سازی مورداستفاده قرار می‌گیرد. در عایق‌کاری نیز یکی از متریال‌های پرفروش و محبوب بوده و حتی می‌توان نمونه‌های ضخیم‌تر آن را نیز سفارش داد. موضوع مهم این است که در هنگام انتخاب این محصول پیش از هر چیزی باید به برند تولیدکننده دقت ویژه‌ای داشته باشید. حتی ورق‌های آلومینیومی چسب‌دار در بسته‌بندی انواع دستگاه‌هایی که به نویز و الکتریسیته حساس هستند نیز می‌توانند گزینه‌ای ایده‌آل و کاربردی باشند.

فویل آلومینیومی برای طلا

از فویل آلومینیوم برای بسته‌بندی و جای‌گذاری انواع مواد آهنی و طلا هم استفاده می‌شود. برای این که بتوانید دستگاه‌های طلایابی که توسط سارقین مورداستفاده قرار می‌گیرند را گول بزنید. این متریال از جمله استانداردترین و متداول‌ترین گزینه‌های قابل انتخاب خواهد بود که به‌صورت های مختلفی تولید می‌شود.

زمانی که شما فویل را به‌دور فلز می‌پیچید، اگر ضخامت استاندارد نداشته باشد معمولاً تأثیری روی کار نمی‌گذارد. درصورتی‌که می‌خواهید با خیال راحت از طلای خود در مقابل عوامل مخرب دیگر هم محافظت کنید این مورد بهترین گزینه است.

از فویل‌های آلومینیومی حتی می‌توانید برای نگه‌داری انواع فلزات غیر مقاوم در مقابل خوردگی و اکسید هم استفاده کرد.

 

دکمه بازگشت به بالا