مجله ورزشی

رویای حضور در استقلال را داشتم/ روند فصل قبل را ادامه می‌دهیم

ساپینتو: آرزوی حضور در استقلال را داشتم/ از فصل گذشته به پیشرفت ادامه می دهیم

سرمربی استقلال در مراسم معارفه خود به هواداران این تیم وعده های ویژه داد.

به گزارش خبرگزاری کندوج، ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال پس از صحبت های دکتر. مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال: ابتدا از آجورلا مدیرعامل استقلال تشکر می کنم که من را به باشگاه استقلال دعوت کرد و از حضور در اینجا بسیار خوشحالم. این یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است. این تیم تقریبا 40 میلیون هوادار دارد. تیمی که فصل گذشته همیشه پیروز و قهرمان است. آرزوی حضور در اینجا را داشتم و این یکی از بهترین تجربیات زندگی من خواهد بود و امیدوارم با تلاش خود یک قهرمانی دیگر به دست بیاوریم. ما همیشه روحیه جنگندگی را حفظ خواهیم کرد و همیشه به پیروزی فکر می کنیم. مجیدی مربی فصل گذشته کار بسیار خوبی انجام داد. من بازی های زیادی از استقلال دیدم و باز هم خواهیم دید.

وی با اشاره به موفقیت های استقلال در فصل گذشته افزود: دلیل پیروزی استقلال کیفیت بازیکنان بود و در دفاع بسیار منسجم کار کردند و منسجم بودند. فصل گذشته رقابت سختی بود اما استقلال شکست نخورد و فصل خوبی را پشت سر گذاشت. ما باید این روند را ادامه دهیم و آینده ما اکنون در حال شکل گیری است. مسئولیت خطیری بر عهده ماست و همه برای قهرمانی تلاش می کنند و حریفان جنگنده تر خواهند بود. ما باید جنگنده باشیم و باید بگوییم چرا پیروز شدیم و باید نشان دهیم که باید ادامه دهیم. این چالش ماست وقتی بازیکنان در شروع یک فصل وارد زمین می شوند، برای بردن باید خیلی عصبانی باشند. آنها یک بار طعم یک کار قهرمانانه را چشیده اند و ما نمی خواهیم آن را از دست بدهیم.

سرمربی استقلال در پایان افزود: همه می دانیم که چالش سختی پیش رو داریم و وقتی با مدیرعامل صحبت کردم می خواهم 4 قهرمانی برای استقلال بیاورم. همه ما یک طرز فکر داریم. ما دوست نداریم بازنده باشیم. این طرز فکری است که می خواهم ادامه دهم. چیزی که همیشه از خودم و دیگران خواسته ام این است که شاهد یک فضای صمیمی باشیم و امیدوارم این فضا بماند و ما را به قهرمانی نزدیک کند.

انتهای پیام//

دکمه بازگشت به بالا