مجله فرهنگ

رییس صداوسیما: جنگ رسانه و روایت‌ها به شدت ادامه دارد

رئیس سازمان صدا و سیما در دیدار با وزیر اطلاعات سوریه بر لزوم تولید آثار عالی تلویزیونی اعم از سریال، مستند و فیلم برای ضبط داستان های رزمندگان مقاومت در دهه آخر جنگ سوریه تاکید کرد. .

به گزارش کندوج به نقل از روابط عمومی خبرگزاری صدا و سیما، پیمان جبلی همچنین خواستار ثبت مظاهر مقاومت در جنگ بین المللی حامی جنگ علیه گروه های تروریستی در سوریه شد.

وی گفت: اقدامات خلاقانه رسانه ها از تحریف واقعیات و حوادث توسط دشمنان جلوگیری می کند.

رئیس صداوسیما همچنین خاطرنشان کرد: در میدان جنگ، مخالفان حماسه آفریدند و پیروزی به نفع مخالفان بود. اکنون جنگ بین رسانه ها و داستان ها شدید است. در جنگ کنونی ایران و سوریه در کنار هم ایستاده اند.

بترس حلق، وزیر اطلاعات سوریه نیز از حمایت های بی دریغ جمهوری اسلامی ایران در جریان جنگ اجباری علیه سوریه به ویژه در رسانه ها تشکر کرد.

وی گفت: مزدوران به زباله دان تاریخ می روند اما اتحاد تهران و دمشق در تاریخ ماندگار است. زیرا آنها در کنار هم برای دفاع از حقوق، استقلال و حاکمیت خود ایستاده اند.

به گزارش کندوج، رئیس سازمان صدا و سیما پس از این دیدار با حسین ارنوس نخست وزیر سوریه دیدار خواهد کرد.

پیمان جبلی همچنین از مقر ایستگاه رادیو و تلویزیون سوریه بازدید خواهد کرد و با رسانه های ارشد سوری در مورد زمینه های همکاری بین احزاب در بخش های مختلف رسانه ای گفتگو خواهد کرد.

مدیر رادیو و تلویزیون: جنگ بین رسانه ها و داستان ها به شدت ادامه دارد

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا