اقتصادیکسب و کار ایرانیمجله عمومی

ساخت تیزر تبلیغاتی معرفی برای استفاده در سایت

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر در اصفهان: همانطور که گفته شد توجه به ساخت تیزر تبلیغاتی به دلیل محبوبیت محتواهای ویدیویی روز به روز افزایش یافت اما خیلی از حرفه ها و کسب و کارهایی که با مراحل درست ساخت تیزر تبلیغاتی آشنایی ندارند نه تنها قادر به جلب توجه مخاطبان بیشتری نشده اند بلکه تعدادی از مخاطبانشان را از دست داده اند. در ادامه بطور مختصر مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی را ارائه میدهیم.

مشخص کردن هدف ساخت تیزر تبلیغاتی

ادمین اینستاگرام در اصفهان: قبل از شروع هر کار مشخص کردن هدف ما را در رسیدن درست و به موقع به مقصد یاری میکند، ساخت تیزر تبلیغاتی نیز از این قاعده مستثنی نیست. هدف از ساخت تیزر تبلیغاتی میتواند افزایش فروش محصول، معرفی برند و آموزش و حتی ارائه خدمات باشد.

انتخاب لحن معرفی در ساخت تیزر تبلیغاتی

لحن معرفی میتواند به گونه ای باشد که موجب برانگیخته شدن احساس مخاطب شود یا کمدی باشد و موجب خنده مخاطب شود. انتخاب لحن معرفی با توجه به هدف ساخت تیزر تبلیغاتی مشخص میشود.

مشخص کردن سبک ساخت تیزر تبلیغاتی

سبک ساخت تیزر تبلیغاتی میتواند انیمیشنی، B-rool، استوک و live action باشد.

مشخص کردن مدت زمان تیزر تبلیغاتی

مدت زمان تیزر تبلیغاتی با توجه به هدف ساخت تیزر میتواند کمتر یا بیشتر از ۶۰ ثانیه باشد. لذا پس از مشخص شدن زمان، بایست براساس تعداد صحنه ها، صداها و گفتگوها، اقدام به تقسیم بندی زمان کنیم.

پس از انجام مراحل بالا با انتخاب بازیگر، لوکیشن، گوینده، موسیقی و متن اقدام به ساخت تیزر تبلیغاتی میکنیم.

انواع قالب برای ساخت تیزر تبلیغاتی

فروشگاه

ارائه محصول

شرکتی

نکتهی مهم در ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی به دلیل ماهیت تیزر در جذب مخاطب، اگر به شیوه ای خلاقانه ساخته شود تاثیر گذاری بیشتری در ذهن افراد ایجاد میکند.

چطور با ساخت تیزر تبلیغاتی تاثیرگذارترین باشیم 

تیزر تبلیغاتی زمانی بیشترین تاثیرگذاری را خواهد داشت که اولا در مخاطب حس تعامل را ایجاد کند. زیرا در مخاطب این احساس بوجود می آید که مورد متوجه قرار گرفته است و با کنجکاوی بیشتری به تبلیغ توجه میکند بدون آنکه خودش متوجه این تغییر باشد، ثانیا با بکارگیری عواملی مانند طنز و آموزش و استفاده از رنگ ها و متون مناسب و جلوه های ويژه و مرتبط در مخاطب بیشترین میزان درگیری را ایجاد کند تا مخاطب با دقت بیشتری به تماشای تیزر تبلیغاتی بپردازد. لذا موارد مذکور باید در ساخت تیزر تبلیغاتی مدنظر قرار گرفته شود.

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی باتوجه به زمان صرف شده برای طراحی و ساخت آن متغیر خواهد بود و معمولا کسب و کارها مجبور به پرداخت هزینه های زیادی برای ساخت تیزر تبلیغاتی مورد نظرشان میشوند. اما در ویدیتور با آماده کردن قالب های متنوع، این امکان برای شما فراهم شده است که با توجه به نیاز خود، قالب مورد نظرتان را انتخاب و تغییرات دلخواه را روی آن اعمال نمایید تا با کمترین میزان هزینه، تیزر تبلیغاتی خود را آماده کنید

موشن گرافیک چیست؟

موشن گرافیک (Motion Graphic) زیر مجموعه‌ای از طراحی گرافیک هست و قوانین طراحی گرافیک رو با استفاده از تکنیک‌های سینمایی (حرکت و جان بخشی) در محیط فیلم‌سازی به کار می‌بره، یعنی تصویر و حرکت به همراه صدا ترکیب میشه طراحی آنلاین  و کاربردش برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی، انیمیشن های دوبعدی، برنامه های آموزشی و … هست و برای ساخت موشن گرافیک نیازی به دوربین و نور و تصویر برداری و یا بازیگر نیست، بلکه از تصاویر گرافیکی و افکت های خاص و رنگ های جذاب استفاده میشه و از طریق برنامه های مالتی مدیا، فتوشاپ، ادوب افتر افکت و سینما 4D ساخته و تولید میشه و در دنیای تبلیغات بسیار پرطرفدار هست.

چرا موشن گرافیک مهمه؟

معمولاً اطلاعاتی که طراحی آنلاین به مغز میرسه بصری هستن، یعنی افراد، مطالب بصری رو خیلی بهتر و راحت تر حفظ می کنن و به خاطر میسپارن. یک پوستر تبلیغاتی با گرافیک زیبا و مفهومی رو در نظر بیارین، روش خیلی خوبی برای انتقال پیام و برقراری ارتباط با مخاطب هست. مگه نه؟ حالا تصور کنین این گرافیک مفهومی و زیبا همراه با حرکت و صدا باشه. اگه تصویر متحرک باشه تبدیل به فیلم و ویدئو میشه در نتیجه مردم محتوای ویدیویی رو آسان تر درک می کنن و خب جذاب تر هم هست. و در میان انبوه ابزار های تبلیغات، موشن گرافیک یکی از بهترین قالب های ویدیویی هست که دارای طرحی ساده برای درک بهتر و انعطاف پذیری هست و روش بسیار موثری در بازاریابی به شمار میاد و در سال های اخیر مورد توجه و استقبال فراوانی قرار گرفته است. و بهترین روش برای جای دادن مفهوم و پیام تبلیغ در ذهن مخاطب هست.

انواع موشن گرافیک

با استفاده از اشکال هندسی

در این نوع موشن گرافیک، با استفاده از شکل های گرافیکی و هندسی و ترکیب آنها با افکت های صوتی، جلوه طراحی آنلاین های هنری خاصی رو ایجاد میکنیم. تلفیق این صدا و تصویر، خروجی بسیار جذابی رو برای مخاطبان به وجود میاره و با استفاده ازین قدرت ما میتونیم مفاهیم سخت و پیچیده رو به تصویر بکشیم.

با استفاده از کاراکتر

توی این سبک تیزرها، با استفاده از کاراکترهایی طراحی آنلاین  سناریوی خاصی رو پیش میبریم تا بتونیم مفاهیم مد نظر شمارو به کاربر منتقل کنیم. کاراکترها رفتارهای خاصی رو انجام میدن و کاملاً احساسات و انتقال پیام انجام میشه. این سبک تیزرها، از لحاظ زمان و هزینه اجرایی، نسبت به حالت های دیگه بیشتره، چون جزییات زیادی باید در نظر گرفته بشه تا تیزر در نهایت بدون نقص و استاندارد باشه.

موشن گرافیک لوگو متحرک

گاهی در آغاز و پایان ویدئو تبلیغی، لوگو رو با افکت های زیبا به صورت انیمیشن نمایش میدن که لوگو اینترو یا لوگو موشن نامیده میشه. نمایش لوگو به صورت جلوه های ویژه باعث میشه تا در ذهن مخاطب بهتر ثبت بشه. مدت زمان لوگو اینترو بسیار کوتاه در حد ۳ تا ۱۰ ثانیه هست و بسیار تاثیر گذاره و از اهمیت زیادی طراحی آنلاین  در تبلیغات و بازاریابی برخورداره.

ساخت موشن گرافیک و مزیت های آن

کلمه موشن گرافیک به انگلیسی Motion Graphic به علم ادغام حرکت و صدا در رسانه گفته می شود. یکی از موارد پر استفاده تکنیک موشن گرافیک برای معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات می باشد. در واقع، موشن گرافیک، استفاده از عناصر گرافیکی برای توضیح و اطلاع رسانی یک هدف خاص است که گاهی به صورت تمام گرافیک و گاهی با تلفیق با تصویربرداری واقعی اجرا می شود.

تکنیک موشن گرافیک در رسانه و ساخت تیزر، کاربردهای زیادی را دارد. از جمله ساخت تیتراژ پایانی فیلم ها، طراحی هویت های سازمانی برای کلیه شرکت ها و کسب و کارها، ساخت ووله های تبلیغاتی، ساخت موشن های جشنواره ای و فستیوالی و … .

از مزیت های اصلی ساخت موشن گرافیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تاثیر گذاری سریع در بیننده
  • انتقال پیام ویدئو در زمان کمتر به بیننده
  • به طبع با کمتر شدن زمان ساخت تیزر هزینه ها کاهش می یابد
  • کاربرپسند بودن این تکنیک
  • نتیجه پذیر بودن این تکنیک

تیزر موشن گرافیک برای معرفی چه کسب و کار ها و محصولاتی مناسب است؟

ساخت تیزر موشن گرافیک برای معرفی هر نوع محصول یا خدماتی مناسب است. اغلب شرکتها و ارگان های مختلف برای توضیحات آماری به مخاطبان از تیزر موشن گرافیک استفاده می کنند، زیرا به دلیل جذابیت این نوع تیزرها می توان در مدت زمان کم، پیام های بیشتری را به مخاطب داد (در مقایسه با تیزر های رئال).

روش محاسبه قیمت تیزر های موشن گرافیک به چه صورته؟

برای ساخت طراحی آنلاین  موشن گرافیک، چون باید همه ی فریم ها به صورت دقیق ساخته بشه و برای هر فریم زمان گذاشته بشه، به صورت ثانیه ای محاسبه میشه.

کاربرد موشن گرافیک

موشن گرافیک عمدتا بر روی انتقال احساس و محتوا از طریق حرکت استوار است و عمده ­ی تفاوت موشن گرافی با انیمیشن در همین نکته است که در انیمیشن بر روی داستان تاکید می­شود اما موشن گرافیک با حرکت و جلوه­ های بصری جذاب مخاطب را برای دریافت محتوا و پیام مورد نظر ترغیب می­کند که در واقع این مزیت موشن گرافیک محسوب می­شود که می­توان بدون داستان خاصی با جلوه ­های بصری جذاب بیننده را مجاب کرد که به دیدن معرفی محصول شما جلب شود. از مزیت ­های موشن­ گرافی ، ارزانی این محصول نسبت به دیگر تولیدات تبلیغاتی است و بدون نیاز به دوربین حرفه­ ای و تیم تولید و استودیوی اختصاصی می­توان به یک محصول با کیفیت دست یافت.

ساخت تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک با ویدیوت

ویدیوت اولین انیمیشن ساز آنلاین فارسی است که در آن کاربران بدون نیاز به دانش گرافیک می توانند موشن گرافیک خود را طراحی کنند. ویدیوت کار خود را از اردیبهشت ۹۷ شروع کرده است و همواره کوشیده تا محیطی راحت و کارآمد برای کاربران خود ایجاد کند.

با استفاده از این نرم افزار آنلاین میتوانید در موضوعات مختلف با توجه به نوع نیاز خود و بدون دانش گرافیک و کار با نرم افزارهای پیچیده انیمیشن بسازید.

امروزه اکثر کاربران ترجیح میدهند به جای خواندن متن‌های طولانی اطلاعات خود را با مشاهده ویدیوهای کوتاه به دست بیاورند، در نتیجه شما میتوانید با استفاده از ویدیو مارکتینگ خود را رشد دهید، البته ویدیوت فقط مناسب کسب و کارها نیست چرا که شما میتوانید با توجه به نوع نیاز خود و بدون دانش گرافیک، انیمیشن مورد نظر خود را در موضوع مورد علاقه‌تان بسازید.

ویدیوت برای راحتی کاربران بخش‌های آماده ای را تعبیه کرده است، که می توانید به راحتی شخصیت‌های مختلف در حالات متفاوت، را انتخاب و بر اساس نیاز خود صدا گذاری کنید و متن‌های فارسی با فونت‌های فارسی در انیمیشن خود استفاده کنید.

بخشهای آمادهی ویدیوت:

  • شخصیت‌ها
  • پسزمینه‌ها ( میتوانید تصاویر مورد نظر خود را آپلود کنید یا رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید )
  • اشیاء متحرک
  • اشیاء ( میتوانید تصاویر مورد نظر خود را آپلود کنید )
  • افزودن متن
  • افزودن صدا با فرمت mp3 برای کل انیمیشن یا برای هر سکانس بصورت جداگانه

برای مدیریت بهتر انیمیشن در ویدیوت شما میتوانید سکانس‌های مختلفی ایجاد کنید و برای تغییر بین سکانس‌ها افکت‌های مختلفی را انتخاب کنید، همچنین مدیریت زمان سکانس و المان‌هایی که به یک سکانس اضافه می کنید، نوع خروج و ورود آنها به سادگی قابل کنترل هستند.

تعرفه ساخت تیزر موشن گرافیک در سایت ویدیوت

منظور از ماهیانه بودن محدودیت زمانی است که شما مهلت دارید به تعداد پنل خریداری شده خروجی بگیرید، به عنوان مثال برای پنل شخصی شما میتوانید ۵ بار خروجی بگیرید اما اگر یک ماه از خرید شما گذشته باشد تعداد خروجی شما سوخته خواهد شد. می توانید با شارژ پنل خود به تعداد خروجی و زمان مهلت دریافت خروجی اضافه کنید.

ساخت تیزر تبلیغاتی موشن گرافیک با شایگان

شرکت شایگان در سال 94 به ثبت رسیده است. هدف از تشکیل شرکت شایگان ارائه با کیفیت تر خدمات در قالب یک شرکت معتبر و جلب اعتماد و رضایت مشتریان فعلی و مخاطبان جدید بوده است. آژانس تبلیغاتی شایگان با ارائه خدمات تبلیغاتی و برندسازی در حوزه دیجیتال و وب با ارائه بهترین راهکارها در جهت افزایش بازدهی تبلیغات برندهاست. شرکت تبلیغاتی شایگان با رویکردی متفاوت و خلاقانه، با روشهای نوین تبلیغات کسب و کار شما را دگرگون می سازد! شایگان یک کانون تبلیغاتی در حوزه دیجیتال با رویکرد افزایش نرخ تبدیل مخاطب به مشتری است.

شعار شایگان ارائه خدمات نوین وب هست و در این امر می کوشیم جدیدترین خدمات را به مشتریان خود بدهیم تا کورس رقابت پیشتاز باشند.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی در شایگان

ارسال درخواست

ابتدا درخواست خود را به واحد ساخت تیزر تبلیغاتی ارسال کنید. برای این منظور می توانید درخواست خود را از طریق ایمیل و یا شماره تلفن های شرکت به سمع و نظر کارشناسان مربوطه برسانید.

بررسی و پیشنهادات

کارشناسان ما با توجه به نوع کسب و کار شما بهترین پیشنهادات را در زمینه ساخت  و تهیه تیزر تبلیغاتی به شما خواهند داد و نقشه کار را برای شما ترسیم خواهند کرد.

نتیجه گیری و برآورد هزینه و زمان

در انتها پس از نهایی سازی و انجام توافقات اولیه ، قرارداد ساخت تیزر تبلیغاتی با شما بسته شده و کار ساخت تیزر با توجه به نوع تیزر، قیمت گذاری و زمان بندی می گردد.

روش ساخت و تولید موشن گرافیک در شایگان چگونه است؟

در شایگان ما از طرح های آماده استفاده نمی کنیم و این امر دو نتیجه برای شما بهمراه دارد: یکی اینکه طرح شما کاملا یونیک خواهد بود، دوم اینکه به دلیل انجام طراحی مدت زمان پروژه و هزینه افزایش خواهد یافت.

در یک پروژه موشن گرافیک، ابتدا نویسنده برای اهداف انتقال پیام تیزر، سناریو مد نظر را آماده می کند، پس از تایید کارفرما سناریو در استدیو توسط گوینده خوانده می شود و پس از تایید صدای گوینده، ساخت موارد گرافیکی در موشن گرافیک انجام می شود و پس از صداگذاری کار به مشتری تحویل داده خواهد شد.

تعرفه ساخت موشن گرافیک شایگان

قیمت ساخت موشن گرافیک بستگی به نوع پروژه دارد. اینکه شما چه پروژه و هدفی را در ساخت تیزر موشن گرافیک مد نظر دارید، همگی بر روی قیمت و زمان کار تاثیر می گذارد.

تعرفه ساخت موشن گرافیک بسته به مواردی همچون نوع گوینده، دوبعدی یا سه بعدی بودن کار، زمان تیزر و نوع سناریو برای پیاده سازی متفاوت خواهد بود.

مجموعه شایگان همیشه سعی دارد با شفاف سازی خدمات و قیمت خود به مشتریان ، رضایت و اعتماد کلیه مشتریان را جلب نماید. اما با توجه به کار پیچیده ساخت تیزر تبلیغاتی و ساخت تیزر موشن گرافیک نمی توان یک قیمت واحد برای آن در نظر گرفت.

بنابراین برای برآورد هزینه و زمان ساخت موشن گرافیک می بایست با توجه به هدف پروژه، محل اکران تیزر، نوع ساخت و سناریو قیمت مشخص شود

عناوین مطلب بستن
دکمه بازگشت به بالا