مجله اجتماعی

سامانه‌های هوشمند امداد در خدمت توزیع عادلانه منابع بین نیازمندان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مجتبی ذنوبی در بازدید از غرفه کمیته امداد در نمایشگاه الکامپ، افزود: سرعت در خدمات، حفظ شأن و منزلت مددجویان، کاهش هزینه، توزیع عادلانه و جلوگیری از انحراف منابع و همچنین نیازسنجی دقیق از جمله ویژگی‌های استفاده از فناوری اطلاعات در حوزه خدمات است.

وی با اشاره به حضور کمیته امداد در بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ (نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) اظهار کرد: این نمایشگاه محل مناسبی برای آگاهی‌سازی در خصوص دستاوردهای کمیته امداد در حوزه خدمات دیجیتال است.

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی کمیته امداد با اشاره به استقبال مخاطبان از برنامه‌های هوشمندسازی کمیته امداد، خاطرنشان کرد: غرفه کمیته امداد متشکل از مجموعه‌های مختلف امداد از جمله سامانه سها، صندوق امداد ولایت، سامانه حیات و دیگر بخش‌های امداد، میزبان بازدیدکنندگان قابل قبولی بود.

همچنین به گفته او، دیدگاه و بازخورد بازدیدکنندگانی که از اتاق واقعیت مجازی (vr) غرفه امداد استفاده کردند بسیار مثبت بود و باعث شد که دیدگاه‌های متفاوتی از خدمات کمیته امداد در حوزه توانمندسازی، مددجویی و خیر و احسان ایجاد شود.

وی ادامه داد: طبق بازخوردی که روز نخست از بازدیدکنندگان داشتیم، همگی اذعان داشتند که کمیته امداد توانسته دستاوردهای مناسبی در حوزه فناوری اطلاعات و انتقال این دستاوردها به حوزه خدمت به مددجویان و جامعه داشته باشد.

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی کمیته امداد، افزود: سامانه‌هایی مانند سها که تازه به مجموعه کمیته امداد اضافه شده‌اند می‌تواند در توزیع عادلانه منابع و راستی‌آزمایی نیازمندان بسیار کمک کننده باشد.

وی ادامه داد: سامانه مهربانی به عنوان بازوی خیرین و سامانه‌ای در جهت خیر و احسان به عنوان درگاهی برای فراهم کردن شرایط برای نیکوکاران در جهت کمک‌رسانی شفاف طراحی شده است.

رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی کمیته امداد در پایان تاکید کرد: حرکت در مسیر هوشمندسازی و فناوری‌های دیجیتال یک واقعیت اجتناب‌ناپذیر به خصوص در حوزه خدمات به محرومان و نیازمندان است که امروز کمیته امداد خود را در این مسیر قرار داده است.

دکمه بازگشت به بالا