مجله بانوان

سرمربی تیم زنان نفت: تا قهرمانی راه زیادی مانده/ سه دور مسابقه آسیب‌زا است

پریسا امامی درباره برگزاری سوپرلیگ فوتسال بانوان در سه دوره گفت: برگزاری سه دوره مسابقات طاقت فرسا و طاقت فرسا است و نیم فصل سوم دست خود را می گیرد.

به گزارش کندوج، چهار هفته از سوپرلیگ فوتسال بانوان می گذرد و تیم پالایش نفت آبادان در تمامی دیدارهای خود پیروز شده است. این تیم در هفته پنجم مسابقات به مصاف پیکان قهرمان دوره قبل می رود و کار سختی در پیش دارد.

پریسا امامی درباره کیفیت سوپرلیگ به کندوج گفت: هشت تیم در مسابقات داریم و کیفیت لیگ نسبت به سال های گذشته بسیار بالاتر است. تیم ضعیفی نداریم که مثل سال های قبل سرگرم کننده باشد. همه تیم ها از کیفیت بالایی برخوردار هستند و نتایج هم برابر است.

وی درباره عملکرد مردانش گفت: سه هفته مانده به لیگ تمرینات را شروع کردیم. در بازی اول دربی داشتیم و حفر اهواز را شکست دادیم. بازی هفته بعد نسبتا راحت تر بود و ما پیروز شدیم. در هفته سوم مقابل تیم پرتلاش و باتجربه نصر کار سختی داشتیم اما سه امتیاز آن بازی را هم گرفتیم.

امامی در ادامه افزود: هفته چهارم رایزکو را داشتیم و تقریباً کارمان آسان بود. یکی از ملی پوشان ما مصدوم است و تا پایان نیم فصل او را در اختیار نداریم. خانم زارعی و خسروی هم مصدومیت های جزئی داشتند که به آنها مرخصی دادیم تا برای دیدار مقابل پیکان در هفته پنجم مسابقات آماده شوند.

وی درباره دیدار با پیکان در هفته پنجم مسابقات گفت: پیکان قهرمان فصل قبل است. تیم سازنده و بازیکنان باتجربه ای دارد. از طرفی بازیکنان جوانی هستند که خوب بازی می کنند. امیدوارم با برنامه ریزی هایی که کرده ایم موفق باشیم.

سرمربی تیم تولید نفت آبادان با بیان اینکه صحبت درباره قهرمانی زود است، تاکید کرد: هنوز چهار هفته فرصت داریم و باید در سه دور رقابت کنیم. نتایجی که به دست آورده ایم البته در آینده به نفع ما خواهد بود، اما هنوز راه زیادی در پیش است. قدم به قدم پیش می رویم و سعی می کنیم در هر بازی امتیاز کسب کنیم.

وی با انتقاد از سه دوره سوپرلیگ گفت: لیگ امتیاز بسیار خوبی دارد اما برگزاری سه دوره خسته کننده و خسته کننده است. مصدومیت های زیادی داریم و نیم فصل سوم با مصدومیت همراه است. امیدوارم مشکلی برای بازیکنان ایجاد نشود. بهتر بود مثل قبل در دو دور برگزار شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا