مجله ورزشی

سرمربی پرسپولیس نیامده به استقلال باخت!

به گزارش خبرگزاری کندوج؛ سرانجام سرمربی جدید پرسپولیس مشخص شد و سکان هدایت این تیم به خوان کارلوس گاریدو رسید. این سرمربی ۵۵ ساله که در سال ۲۰۱۹ هدایت العین امارات را برعهده داشت، تجربه رویارویی با استقلال در لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ را دارد که البته چندان هم موفق نبوده است.

به نقل از ورزش سه در آن فصل العین با گاریدو در گروه مرگ مسابقات با تیم‌های استقلال، الدحیل و الهلال هم‌گروه بود. در هفته دوم بازی‌ها استقلال و العین در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که تیم وینفرد شفر با گل تیام از روی نقطه پنالتی از بنفش‌ها پیش افتاد اما گل دقایق پایانی مدافع ژاپنی این تیم کار را به تساوی کشاند تا گاریدو از آزادی با دست پر برگردد.

در بازی برگشت دو تیم اما خبری از وینفرد شفر روی نیمکت استقلال نبود و فرهادی مجیدی سرمربی موفق آبی‌ها بود. دیداری که در هفته آخر بازی‌ها به شکل کاملا تشریفاتی برگزار شد چرا که استقلال و العین هیچ شانسی برای صعود به دور بعد نداشتند. در آن دیدار ابتدا العین توسط مارکوس برگ به گل رسید اما محمد دانشگر کار را به تساوی کشاند. در وقت‌های اضافی نیمه نخست مرتضی تبریزی گل دوم استقلال را به ثمر رساند تا نیمه با برتری آبی‌ها به پایان برسد.

در دقایق ابتدایی نیمه دوم ایاندا پاتوسی شانس دوبرابر کردن برتری استقلال را از روی نقطه پنالتی داشت اما خالد عیسی ضربه او را مهار کرد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

العین آخرین تجربه آسیایی گاریدو بود و او حالا بعد از ۵ سال بار دیگر به قاره کهن برگشته است.

257 251

دکمه بازگشت به بالا