اقتصادی

سفرهای شهید رئیسی به خوزستان برکات زیادی برای استان داشت

کندوج/خوزستان معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: ۸ سفر شهید رئیسی به خوزستان برکات زیادی برای پیشرفت و آبادانی استان داشت.

محمد خانچی در برنامه تلویزیونی خادم الرضا به سفرهای استانی سیدشهدای خدمت به استان خوزستان اشاره و اظهار کرد: خوزستان اولین مقصد سفرهای استانی رئیس جمهور در روزهای نخست دولت مردمی سیزدهم بود که برکات فراوانی در راستای پیشرفت و آبادانی استان در برداشت که می‌توان شتاب گیری طرح آبرسانی غدیر و بهره‌برداری از آن در کمتر از یک سال و همچنین دو خطه کردن راه‌آهن اندیمشک به اهواز و بهره‌برداری از آن در مدت کمتر از یک سال اشاره کرد.

به گزارش کندوج، وی به حادثه تلخ اندیکا اشاره کرد و افزود: حضور سرزده ریاست محترم جمهور به شهرستان اندیکا سبب ایجاد تحول عظیم در این شهرستان شد و غبار محرومیت از این منطقه را زدود.

خانچی با اشاره به سالگرد حادثه متروپل عنوان کرد: مشی حضرت آیت الله رئیسی حضور در کنار مردم در مواقع حادثه‌ها بود و در هر شرایطی. متروپل شاید هیچ ارتباطی به دولت و سیستم دولت نداشته ولی چون مردم شریف آبادان را متاثر و متضرر کرده بود با حضور خود و هیات وزیران تسکینی بر آلام مردم قهرمان آبادان شد و با دستور ایشان بعد از این حادثه کارگروه پایش ساختمان‌های بلند مرتبه و ناایمن در سراسر کشور تشکیل شد.

وی افزود: یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور شهید توجه به مناطق محروم بود که در حضور ایشان در ۸ سفر به استان بسیار این اقدام به چشم خورد و توجه به محرومین و محرومیت زدایی از برنامه‌های مستمر ایشان بود و آخرین هدیه ایشان به محرومین استان تحویل ۱۶۰۲ منزل مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سطح استان بود.

خانچی گفت: توجه به مردم و جوانان در سفرهای استانی بسیار چشمگیر بود و بارها و بارها در طول مسیر اگر تجمعی مشاهده می‌کردند ‌متوقف و به حرف و درد دل‌های این مردم گوش و این مشکلات تا حل آن‌ها پیگیری مستمر می‌شد.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تجربه و تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اطلاعات موثق و تحلیل‌های قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی خود بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا