مجله عمومی

شاکله سپاه بر مردم‌داری و معنویت استوار است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سردار غلامحسین محمدی اصل در مصاحبه گفتن وی به خبرنگار آنلاین گفت: سالروز شهادت آیت الله صدوقی و حادثه ناگوار سقوط هواپیمای ایرباس در خلیج فارس با ۲۹۰ مسافر بی گناه را گرامی می داریم و به آمریکا یادآوری می کنیم که همه این جنایات نتیجه یک فرد نالایق است. سیستم حقوق غربی

وی سپاه را تولد انقلاب و نقش آن را پاسداری از انقلاب اسلامی و موفقیت آن دانست و تصریح کرد: بدون حضور نماینده وکیل در سپاه این مجموعه قوام و ماندگاری معنوی و ارزشمند بی فایده و عقیدتی است. با تشکیل نماینده وکیل در سپاه، بصیرت افزایی و تقویت روحیه جهادی.

هرفورینگی حضرت عباسآ) استان اردبیل سپاه را در عرصه ها و تریبون های مختلف در خدمت مردم توصیف کرد و گفت: سپاه در مقابله با جنگ سخت و نرم و در شرایط کنونی برای محرومیت زدایی و کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی کارهای جبران ناپذیری انجام داده و همچنان ادامه دارد. حرکت تکانشی.می بخشد.

محمدی هسته مرکزی سپاه را میدانی معنوی با شناخت و بصیرت کامل نسبت به اوضاع جامعه اعلام کرد و افزود: رمز موفقیت این مجموعه خدمت به مردم و گوش دادن به دستورات مرجعیت است. عظمت بودن چیزی نیست میل او همیشه در چادرها حضور دارد.

وی در قسمت دوم سخنان خود خاطرنشان کرد: پس از امام راحل که با دقت و هوشمندی پایه و اساس نیروی سپاه را بنا نهادند، امروز مقام معظم رهبری با ابلاغ سیاست های راهبردی نهضت سپاه را تبیین و تبیین کرده اند. .

هرفورینگی حضرت عباسآ) استان اردبیل پاسداری از هویت انقلابی، حرکت جهادی و اجرای طرح های قومیتی را از ویژگی های سپاه دانست.

دکمه بازگشت به بالا