مجله عمومی

شش اثر افسردگی بر زندگی شخصی و کاری

افسردگی یک عامل بازدارنده برای کشاندن افراد به کار، مدرسه یا دانشگاه است. افسردگی در واقع انرژی و انگیزه را از فعالیت می گیرد.

به گزارش کندوج، این روزنامه جام جم او نوشت: «افسردگی می‌تواند زندگی را مختل کند و به زندگی آب بدهد. افسردگی روی فردی که زندگی کردن را فراموش می کند تأثیر غیرقابل برگشتی دارد. نتیجه این است که اگر اتفاق افتاد، بهتر است مردم به روانپزشک مراجعه کنند.

افرادی که افسرده هستند معمولا تمام شب نمی خوابند. در نتیجه در طول روز خواب آلود و خسته هستند. در واقع، افسردگی می تواند باعث مشکلات خواب شود. افسردگی بر عملکرد مغز تأثیر منفی می گذارد. افسردگی عموماً خارج از تمرکز است و بیشتر چیزها را فراموش می کند. افراد افسرده معمولا از چیزهای سرگرم کننده لذت نمی برند و مدام از زندگی شکایت می کنند. آنها نگرش مثبت و امیدوارانه به زندگی را از دست داده اند. افسردگی یک اقدام پیشگیرانه برای کشاندن افراد به کار، مدرسه یا دانشگاه است. افسردگی در واقع انرژی و انگیزه را از فعالیت می گیرد. افسردگی می تواند منجر به از دست دادن روابط یا دوستی های شکسته شود.

انزوای اجتماعی یکی از اثرات افسردگی بر زندگی است. کاهش عزت نفس نیز یکی از پیامدهای افسردگی است. افراد افسرده از موقعیت خود در جامعه ناراضی هستند و نسبت به خود احساس بدی دارند. بنابراین می بینید، برای داشتن یک زندگی سالم، افسردگی باید در اسرع وقت درمان شود.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا