مجله ورزشی

شکست برزیل از لهستان در نبردی تماشایی/ شاگردان گربیچ فینالیست شدند

تیم ملی والیبال لهستان در دیداری فوق العاده حساس در مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جهان برزیل را شکست داد.

به گزارش کندوج، در مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان، تیم ملی والیبال لهستان در دیداری مهم به مصاف برزیل رفت و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد.

این بازی که تماشاگران پرشور لهستانی آن را تماشا کردند، هیجان انگیز بود. این رقابت ها در پنج ست با نتایج 23 بر 25، 25 بر 18، 25 بر 20، 21 بر 25 و 15 بر 12 به سود والیبال لهستان به پایان رسید.

در این مسابقات تیم ها به گونه ای پیش رفتند که در تعداد ست برابر یکدیگر قرار گرفتند.

در ست پنجم این دیدار لهستان خوب شروع کرد و 2 بر صفر پیش افتاد. در ادامه این ست، والیبال برزیل ناامید نشد تا نتیجه بر 3 مساوی شود.

شاگردان گربیچ در حضور هواداران خود توانستند با نمایشی خوب 7 بر 4 پیش بیفتند تا رنان دال زاتو سرمربی تیم والیبال تایم برزیل به استراحت بپردازد. در ادامه این دیدار فوق العاده حساس، تیم ها به 7 نتیجه مساوی دست یافتند تا این بار سرمربی تیم والیبال لهستان استراحت کند.

هواداران لهستان که ایستاده بازی را تماشا می کردند، به طور مداوم تیم خود را تشویق کردند و صدای بلند آنها باعث شد برزیل 8 بر 7 امتیاز به نفع لهستان از دست بدهد.

در اواسط ست پنجم این دیدار امتیازات تیم ها به تساوی 10 رسید. در ادامه این ست والیبال لهستان بهترین تیم زمین بود و موفق شد با نتیجه 15 بر 12 پیروز میدان شود. والیبال لهستان با این پیروزی به فینال مسابقات والیبال قهرمانی جهان راه یافت.

در دیگر دیدار این مرحله، تیم ملی والیبال اسلوونی از ساعت 23:30 به مصاف تیم ملی والیبال ایتالیا می رود تا سایر رقبای این مسابقات مشخص شود.

به گزارش کندوج، رده بندی و فینال این رقابت ها برای مشخص شدن تیم های اول تا چهارم بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان در ساعت های 20:30 و 23:30 روز یکشنبه 29 شهریورماه برگزار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا