مجله بانوان

شکست دختران فوتبال بم مقابل ازبکستان/ فینال آسیا از دست رفت

تیم فوتبال بانوان بم با شکست مقابل نمایندگان ازبکستان از صعود به فینال مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا بازماند.

به گزارش کندوج، تیم ملی فوتبال بانوان خاتون بام از ساعت 16:30 امروز (سه شنبه) در دور برگشت رقابت های قهرمانی بانوان آسیا به مصاف سغدیانا ازبکستان رفت و با شکست یک بر صفر از راهیابی به فینال بازماند.

بازیکن ازبکستانی در دقیقه 31 بازی با رفتن به پشت خط دفاعی هم تیمی خود را با دروازه ایران در موقعیت تک به تک قرار داد و او نیز با ضربه چیپ گل تیمش را به ثمر رساند. نیمه اول این بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم، تیم ها موقعیت هایی روی دروازه ایجاد کردند اما موفق به گلزنی نشدند و این دیدار با برتری یک بر صفر سغدیانا به پایان رسید.

اولین دیدار این دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

مرضیه جعفری سرمربی تیم بم این دیدار را با ترکیب زهرا خواجوی، عاطفه رمضانی، کوثر کمالی، بهناز طاهرخانی، شهناز جعفری زاده، سمانه چکندی، زهرا سربالی، مونا حمودی، فاطمه گرایلی، زهرا قنبری و ناگین آغاز کرد.

سومین دوره آزمایشی مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا در دو گروه غرب و شرق پیگیری می شود و تیم های برتر این دو گروه در فینال مهرماه به مصاف هم می روند.

از گروه شرق، پژوهشگران دانشگاهی از تایلند به فینال راه یافتند و از گروه غرب، سغدیانا ازبکستان به فینال راه یافتند.

در ابتدا قرار بود مسابقات غرب با حضور تیم هایی از اردن، هند، ایران و ازبکستان برگزار شود که اتحادیه اردن انصراف داد و تعلیق فوتبال هند باعث شد تیم بانوان این کشور از دور رقابت ها کنار رود. بدین ترتیب دو تیم ایران و ازبکستان به صورت رفت و برگشت به مصاف هم رفتند که در نهایت ازبکستان موفق شد به فینال راه یابد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا