مجله فرهنگ

شیوه حضور خادمان شهدا در یادمان‌های دفاع مقدس غرب و شمالغرب کشور

محمد حاجیه رحیمی مسئول شبکه مرکزی خادمان ستاد کشوری حضور خادمان شهدا در ایام نور حداکثری غرب کشور را نورانی کرد. و شمال غرب در دفاع مقدس.

به گزارش کندوج، محمد حاجی رحیمی که به انتظار دو ساله زائران برای حضور در یادمان دفاع مقدس و ثبت نام خادمان شهدا اشاره می کند، توضیح داد: کسانی را که حاضر به خدمت به شهدا هستند لیست می کند. آذرماه سال گذشته که اولین دعوت نامه برای ثبت نام خادمان شهدا انجام شد، بیش از 19 هزار نفر ثبت نام کردند که نسبت به سال های گذشته که معمولا بین 7 تا 9 هزار نفر بود افزایش چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به 19 هزار نفری که ثبت نام کرده اند و هنوز کار پیدا نکرده اند، افزود: با پیشنهادی که امسال به سردار ادیبی دادیم به دلایل مختلف برای اولین بار نه فراخوان عمومی و نه ثبت نام جدید انجام می شود. اتفاق افتادن. در غرب و شمال غرب انجام می شود.» اما در صورتی که فردی از ثبت نام خارج شد، می تواند با پیگیری کمیته منطقه و تشخیص خود این کار را انجام دهد.

رئیس شبکه مرکزی خادمان شهدا درباره نحوه اعزام خادمان برای حضور در مراسم یادواره غرب و شمال غرب کشور گفت: نیازی نیست دوباره از این راه برود.

وی با بیان اینکه امسال از اول تیرماه تا پایان مردادماه اجرای هشت دوره تقریبی هشت روزه انجام می شود، افزود: کوله بار را در سایت فعال کنید تا استان بر اساس اولویت و سهمیه مردم ارسال کند. که خود را آماده اعلام کرده اند.

وی با تاکید بر حضور خادمان خواهر شهدا در روزهای اوج راهیان نور در غرب و شمال غرب کشور خاطرنشان کرد: در مناطق میزبان تعداد کمی از خادمین خواهر بومی بر اساس نیاز خود در اردوگاه ها فعالیت می کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا