مجله عمومی

ضرورت توجه ویژه به زیرساخت های ورزشی گیلان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین اسدالله عباسی، وی بعدازظهر سه شنبه در گردهمایی فعالان جامعه ورزش گیلان اظهار داشت: توجه به امور ورزش استان باید از اولویت های مسئولان باشد.

وی با اشاره به توان ورزشی گیلان افزود: گیلان استانی قهرمان است پرورش دهنده و در لیگ های مختلف ورزشی افتخار آفرینی کرده و در گزارش های مختلف این اهمیت را ثابت کرده است.

استاندار گیلان بر توجه ویژه به زیرساخت های ورزشی استان تاکید کرد و گفت: زیرساخت های ورزشی گیلان باید در اختیار استعدادها و نبوغ ورزش استان باشد.

عباسی با اشاره به موفقیت علیرضا معصومی کشتی گیر گیلانی در مسابقات جهانی افزود: مدال طلای گیلانی در جهان هیجان زیادی ایجاد کرد.

وی با اشاره به استعدادهای نهفته در روستاها و مناطق دورافتاده گیلان در بخش های مختلف افزود: باید بستر استعدادیابی، آموزش و پرورش نسل جوان در رشته های مختلف ورزشی فراهم شود.

استاندار گیلان قهرمانان و برترین ورزشکاران را نفرات اصلی در شورای رسمی این اداره کل اعلام کرد و گفت: وضعیت فعلی اداره کل ورزش استان چندان مطلوب نیست و باید تلاش کنیم تا وضعیت فعلی را به سمتی تغییر دهیم. وضعیت مطلوبی که با کمک بخش ورزش نخبگان مهم است.

عباسی فعالیت بدنی و تحرک را یکی از مهمترین اقدامات سلامت و نشاط جامعه دانست و گفت: ارتقای کیفی ورزش های همگانی و حرفه ای گیلان موجب افزایش سلامت اجتماعی می شود.

وی بر تشویق مردم به ورزش تاکید کرد و افزود: رسانه ها برای ارتقای سلامت اجتماعی و کاهش بیماری ها مردم را به ورزش تشویق کنند.

استاندار گیلان بر تقویت زیرساخت ها تاکید کرد سلام ورزش بانوان گفت: بانوان گیلانی استعدادهای خوبی در ورزش دارند که باید قدر آن را دانست.

عباسی با اشاره به سابقه گیلان و توانایی تیم‌داری در لیگ‌های ورزشی کشور افزود: ارتقای سطح فوتبال، والیبال و سایر تیم‌های ورزشی باید در اولویت قرار گیرد.

وی ادامه داد: ارتقا و تقویت تیم های ورزشی موجب ارتقای نشاط اجتماعی می شود.

استاندار گیلان با اشاره به موضع گیری سلام در اتفاقات اخیر کشور برخی از ورزشکاران گفتند: ورزشکاران رعایت شئونات دینی و اخلاقی را در نظر بگیرند.

عباسی با بیان اینکه ورزشکاران گیلانی پایبند به آرمان انقلاب و نظام هستند، گفت: اختلاف و موضع گیری. سلام برخی از چهره های ورزشی به حساب جامعه ورزش نوشته نمی شود.

وی با اشاره به تقویت زیرساخت های ورزشی گیلان افزود: اماکن ورزشی گیلان باید برای ورزش در دسترس مردم باشد.

دکمه بازگشت به بالا