کسب و کار ایرانیمجله عمومی

طرز تهیه پیاز سرخ شده خلالی

پیاز داغ ترد یکی از افزودنی های ضروری برای تهیه و تزیین بسیاری از غذاهای ایرانی به خصوص آش نشده است که این روزها بسیاری از مردم آن را به صورت آماده از فروشگاه ها خریداری می کنند. چیپس پیاز سرخ شده تردتر از پیاز گرم کاراملی است. اگر می خواهید طرز تهیه چیپس پیاز داغ در خانه را با جزئیات یاد بگیرید، خبر خوبی برای شما داریم، قصد داریم طرز تهیه آن را پوشش دهیم.

مواد لازم برای چیپس پیاز داغ

مقدار مورد نیاز پیاز

نفت بر حسب تقاضا

چگونه چیپس پیاز داغ درست می کنید؟

1. پیازها را ریز خرد کنید

اولین مرحله برای تهیه چیپس پیاز داغ این است که پیاز را پوست بگیرید و خرد کنید. با این حال، می توانید آنها را با توجه به نیاز خود کمی کاهش دهید.

2. پیاز را سرخ کنید

حالا وقت آن است که به تابه ای که روی حرارت متوسط ​​گرم کرده اید مقداری روغن بریزید و پیازهای خرد شده را اضافه کنید و بگذارید حدود 5 دقیقه سرخ شوند سپس حرارت را کم کنید و 3 تا 4 دقیقه دیگر پیازها را بگذارید تا سرخ شوند. طلایی

بعد از سرخ کردن پیازها، آن ها را از تابه در ظرفی که با دستمال کاغذی پوشانده شده است، بریزید تا روغن اضافی آن گرفته شود.

نکات اضافی برای تهیه چیپس پیاز سرخ شده

تهیه پیاز داغ چندان سخت نیست و اگر انواع پیاز را می شناسید می توانید به راحتی آن را در منزل تهیه کنید. فقط نکات زیر را بدانید.

مجموعه ای از مواد افزودنی اضافی و دستور العمل برای پیاز داغ.

برای تهیه پیاز داغ می توانید از ادویه های مختلف مانند زردچوبه یا فلفل استفاده کنید. اما در کنار این، از رنگ های طبیعی برای به دست آوردن پیازهای رنگی گرم نیز استفاده می شود. در زیر به روش های مختلف تهیه پیاز داغ می پردازیم.

تهیه پیاز سرخ شده با آب و آرد

برای تهیه پیاز داغ می توانید پیازها را به مدت 15 تا 30 دقیقه در آب داغ قرار دهید و کمی خنک کنید و وقتی پیازها آماده شد، آرد (یا دانه های ذرت یا آرد کامل -.) را اضافه کنید. مخلوط نمک و فلفل را روی آنها بریزید و در روغن سرخ کنید تا خنک شوند.

پیازهایی که در آب جوش قرار می گیرند طعم خاصی ندارند و بیشتر برای تزیین مناسب هستند.

طرز تهیه چیپس پیاز در فر

درست است که پیاز ترد پخته شده در فر به خوبی پیاز سرخ شده در روغن نیست، اما همچنان جایگزین مناسبی برای تهیه پیاز تند است.

برای تهیه پیاز داغ در فر باید پیازها را در سینی فر پهن کنید و روی آنها روغن بپاشید و در فر 180 درجه به مدت 20-30 دقیقه یا تا زمانی که ترد شوند بپزید.

طرز پخت پیاز قرمز ترد

برای تهیه پیاز قرمز ترد، آنها را به صورت نواری خرد کنید، سپس آرد ذرت را روی پیازها بریزید، سپس در روغن داغ بریزید و تفت دهید تا خوب بپزند. این پیاز داغ درست مثل پیاز داغ زرد است، اما رنگ آن متفاوت است.
برای خرید پیاز سرخ شده نگینی به سایت ترش واش مراجعه نمایید.

گیاهان مناسب برای تهیه پیاز داغ

اگر تصمیم به استفاده از آرد ذرت یا نشاسته دارید، می توانید برای طعم بیشتر آن را با چند ادویه ترکیب کنید. پاپریکا، فلفل قرمز، چاشنی باربیکیو، زیره سبز و … به همراه نمک و فلفل انتخاب های خوبی برای طعم دادن بیشتر به پیاز داغ هستند.

طرز تهیه پیاز داغ رنگارنگ

فواید پیاز بسیار زیاد است و بهتر است آن ها را با هم ترکیب کنید یا تا حد امکان با روش های غیر طبیعی تهیه کنید. اما می توانید پیاز داغ را با کمک زردچوبه یا زعفران رنگ آمیزی کنید، اما اگر می خواهید رنگ های مختلفی روی آن داشته باشید، می توانید از رنگ های خوراکی استفاده کنید. در این صورت قبل از تفت دادن پیاز، آن را به رنگ دلخواه آغشته کنید و بگذارید کمی خشک شود سپس سرخ کنید.

مهم این است که اگر از رنگ خوراکی استفاده می کنید، حتما از رنگ مناسبی استفاده کنید که خوب باشد و رنگ روغن را از دست ندهد، طعم و اسانس نداشته باشد.

نحوه نگهداری پیاز داغ

پیاز سرخ شده را می توانید تا 5 روز در یخچال نگهداری کنید. اگر می خواهید آنها را بیشتر نگه دارید، می توانید آنها را فریز کنید. برای یخ زدن، پس از سرد شدن پیازها، آنها را تا 3 ماه در کیسه فریزر قرار دهید.

از حلقه های پیاز استفاده کنید

سیب زمینی سرخ شده با پیاز نه تنها برای افزایش طعم همبرگر و هات داگ استفاده می شود، بلکه انتخاب خوبی برای سالاد و غذاهایی مانند سوپ است.

دکمه بازگشت به بالا