مجله علمی و سلامت

عطر ایلان ماسک وارد بازار شد؛ فروش 10 هزار بطری Burnt Hair تنها در چند ساعت

الون ماسکثروتمندترین مرد جهان و مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس عطری به نام «موی سوخته» را روانه بازار کرد که به گفته او تنها چند ساعت دیگر دوام خواهد داشت. 10 هزار یک بطری از آن فروخته شده است و یک میلیون دلار کسب کرده است

مدتی پیش، ماسک از محصول جدیدی در توییتر رونمایی کرد و اعلام کرد که قصد دارد آن را از طریق شرکت حفاری تونل خود، The Boring Company به فروش برساند. ادکلنی به نام موهای سوخته و اگرچه در ابتدا خیلی ها فکر می کردند این یک شوخی است، اما این محصول اکنون از طریق صفحه اختصاصی در وب سایت این شرکت در دسترس است.

فروش 10000 بطری ادکلن ایلان ماسک

عطر ایلان ماسک وارد بازار شد;  فروش 10000 بطری موهای سوخته تنها در چند ساعت

این ادکلن که با عنوان «جوهر میل منزجر کننده» تبلیغ می شود، 100 دلار قیمت دارد و ماسک در توییت دیگری اعلام کرد که تاکنون 10000 بطری فروخته است. یعنی ماسک از فروش این ادکلن یک میلیون دلار درآمد داشته است!

البته این اولین بار نیست که ایلان ماسک کالاهای عجیب و غریب و متنوعی را از طریق شرکت های خود به فروش می رساند. شرکت او Boring که آخرین ارزش آن 5.7 میلیارد دلار بود، در اوایل سال 2018 به ارزش 500 دلار شعله افکن فروخت و 10 میلیون دلار جمع آوری کرد. او همچنین 50000 کلاه Boring Company فروخته است.

جاه‌طلبی‌های ماسک در سال‌های اخیر از استعمار مریخ تا ایجاد یک اقتصاد انرژی پایدار جدید متغیر بوده است و در این فرآیند او تسلا، اسپیس‌ایکس و چندین شرکت کوچک‌تر را تأسیس کرد.

همچنین، این میلیاردر هفته گذشته تغییر موقعیت بزرگ خود را اعلام کرد، زیرا قصد دارد توییتر را در معامله ای به ارزش 44 میلیارد دلار خریداری کند.

227227

دکمه بازگشت به بالا