مجله علمی و سلامت

عکس | این مرسدس بنز سریع و خشن، ۲۰ میلیارد تومان قیمت دارد!

شرکت برابوس با به روز رسانی مرسدس AMG G63 و تبدیل آن به یک سوپر پیکاپ بسیار هیجان انگیز خبرساز شد. این پروژه جذاب P 900 Rocket نام دارد و علاوه بر مشخصات فنی عالی، طراحی بسیار زیبا و جذابی دارد; بنابراین اگر یک حضور در خیابان باشد، کاملاً توجه مردم اطراف را به خود جلب می کند.

موتور 900 اسب بخار برای Brabus P 900 Rocket

مستقیم به سراغ موتور قدرتمند مرسدس AMG G63 یا پیکاپ Brabus P 900 Rocket می رویم. مهندسان برابوس در گام اول، موتور مرسدس AMG V8 را اصلاح کردند و حجم آن را از 4 لیتر به 4.5 لیتر رساندند. نصب پیستون های جدید، چرخاندن سیلندرها و جایگزینی میل لنگ معمولی با نوع دیگری از راه حل هایی است که مهندسان برابوس برای افزایش حجم موتور استفاده کرده اند.

تصویر این مرسدس بنز سریع و خشن 20 میلیارد تومان قیمت دارد!

در مرحله بعد، مهندسان برابوس ضمن ارتقاء توربوشارژرها، فشار را بهبود بخشیده اند. آنها همچنین تغییراتی را در نرم افزار مدیریت موتور ایجاد کرده اند که منجر به تزریق بهتر، احتراق و کنترل بوست نسبت به استاندارد می شود. در کنار این، مهندسان برابوس سیستم اگزوز استاندارد P 900 Rocket را با یک اگزوز اسپرت جایگزین کرده اند. این موضوع صدای تولید شده توسط خودرو را ترسناکتر از قبل کرده است.

با بازنگری مهندسین برابوس، قدرت خروجی پیکاپ سوپر پیکاپ P 900 Rocket به 900 اسب بخار می رسد که از 315 دستگاه نمونه معمولی بیشتر است. این موتور توانایی تولید گشتاوری معادل 1250 نیوتن متر را دارد. البته برای حفاظت از نیروهای محرکه، مقدار گشتاور بیش از 1050 نیوتن متر نیست.

شتاب فقط 3.7 ثانیه!

موشک Brabus P 900 با تکیه بر این نیروگاه قدرتمند می تواند تنها در 3.7 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. با توجه به وزن این پیک آپ بی نظیر 2720 کیلوگرم که بد نیست! حداکثر سرعت این وسیله نقلیه سنگین 175 مایل یا 280 کیلومتر در ساعت است.

کیت بدنه مخصوص

راکت Brabus P 900 مجهز به کیت بدنه مخصوص بوده و از کف فولادی در قسمت بار بهره می برد. این کیت عرض خودرو را 3.9 اینچ یا 100 میلی متر افزایش داده است. اسپویلر جلو، پانل هود شفاف، دامن های جانبی برجسته، دیفیوزرها و باله سقفی از جمله ویژگی های ظاهری پروژه ویژه برابوس هستند. این پیکاپ فوق سریع بر روی چرخ های بزرگ 24 اینچی یک تکه Z Platinum Edition سوار می شود.

تصویر این مرسدس بنز سریع و خشن 20 میلیارد تومان قیمت دارد!

مدل رونمایی شده توسط برابوس به رنگ خاکستری موشکی است. اما مشتریان می توانند هر رنگی را سفارش دهند. در داخل کابین شاهد تمی مشابه با نمای بیرونی هستیم و استفاده از رنگ های خاکستری در کنار لهجه های مشکی تیره و قرمز و همچنین استفاده از فیبر کربن، فضایی هیجان انگیز را ایجاد کرده است.

طبق برنامه ریزی ها، تنها 10 دستگاه از Brabus P 900 Rocket Edition تولید خواهد شد. تیونر آلمانی برای هر دستگاه از این پیکاپ غیر معمول مبلغی معادل 649 هزار و 638 یورو (حدود 20 میلیارد تومان) از مشتریان طلب می کند. 19 درصد مالیات بر ارزش افزوده به این مبلغ اضافه می شود.

5858

دکمه بازگشت به بالا