مجله ورزشی

عیادت کاظمی پور از بانوی ملی پوش جودوی ایران در آستانه عمل جراحی

دیدار کاظمی پور از جودوکار ایران در آستانه عملیات

نماینده توسعه ورزش بانوان وزارت آموزش و پرورش و جوانان با حضور در بیمارستان ابن سینا از محدثه حسینی قهرمان جودوی ایران که در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی با وجود شکستگی دست با شور و شهامت به مبارزه ادامه داد، عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری کودک؛ دکتر. مریم کاظمی پور دقایقی پیش از حضور در اتاق عمل در بیمارستان ابن سینا تهران از محدثه حسینی قهرمان جودوی ایران که با وجود مصدومیت و شکستگی دست در بازی های همبستگی شجاعانه به مبارزه ادامه داد عیادت کرد. .

در این دیدار آرش میر اسماعیلی رئیس، بهاروند و گرایلی نواب رئیس بانوان و آقایان، صدیقه کعبی زاده دبیر فدراسیون جودو نیز حضور داشتند.

مریم کاظمی پور در پنجمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی از شور و شوق و تعصب محدثه حسینی جودوکار ایرانی تجلیل کرد و برای وی آرزوی بهبودی و سلامت کرد.

نایب رئیس توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد که این بانوی ملی پوش دوران نقاهت را با عزمی جدی سپری کند و با به دست آوردن سلامتی دوباره به راه قهرمانی و قهرمانی بازگردد. افتخار کن

در رقابت های تیمی جودوی بانوان، محدثه حسینی نماینده وزن 63 کیلوگرم تیم ملی بانوان در اولین دیدار از رقابت های رده بندی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی مقابل حریف خود دچار شکستگی ساعد چپ شد اما حاضر به کناره گیری از این رقابت ها نشد. بازی با تیم الجزایر

محدثه حسینی با مصدومیت شدید از ناحیه ساعد چپ به مبارزه ادامه داد و مصدومیتش در دیدار با جودوکار الجزایری تشدید شد.

این ملی پوش بانوان با وجود مصدومیت تمام تلاش خود را کرد و با حریف خود مبارزه کرد و پس از پایان مسابقه به همراه مربیان تیم ملی و مدیر تیم ملی مصطفی کریمی راهی بیمارستان شد. برای درمان دستش .

در نهایت با تصمیم پزشکان محدث حسینی اقدامات موقت انجام شد و ملی پوش کشورمان امروز از بیمارستان قونیه ترخیص شد و به درمان خود در تهران ادامه داد.

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس رای 0 تعداد مهمان ها

دکمه بازگشت به بالا