مجله ورزشی

غلامرضا محمدی: پیش‌بینی کسب ۳ مدال  داشتیم/ یزدانی مسلط کشتی گرفت

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: در المپیک سه مدال پیش بینی کرده بودیم.

غلامرضا محمدی ، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی به کاروان به ویژه رسانه ها گفت: خسته نباشید: و 97 کیلوگرم و سنگین وزن بود که شانس بیشتری برای آن داریم. البته چنین شد که محمدحسین محمدیان به طور غیرمنتظره ظاهر شد. اگر او از سد حریف گرجی بگذرد ، مطمئناً می تواند یکی از فرصت های مدال ما باشد و پیش بینی ما تا حد زیادی به حقیقت پیوست.

وی ادامه داد: در مورد کشتی حسن یزدانی ، ما لحظه به لحظه برنامه ای برای این کشتی داشتیم و کسانی که از کشتی اطلاع دارند ، شاهد بودند که حسن یزدانی کشتی را خیلی سریع و با برنامه شروع کرد و تا پایان ادامه داد و سایر رویدادهایی که صورت گرفت “پدر در ورزش غیرقابل پیش بینی است. همانطور که امروز مشاهده می کنید ، کشتی گیر گرجستانی در کمتر از یک ثانیه مقابل کشتی گیر آمریکایی شکست خورد.

محمدی در پاسخ به این س thatال که قرعه کشی کشتی آزاد نیز بد است و گفت: بله ، در هیچ وزنی قرعه کشی شانس ما را نشان نداد. البته تمرکز بر روی کشتی های خوب بچه ها بود و ما تمام تلاش خود را کردیم و تمام تلاش خود را کردیم.

وی افزود: من فکر می کنم تیم مستحق بیش از دو مدال است ، حداقل ما باید سه مدال می گرفتیم و یکی از این مدال ها باید زرد بود که متأسفانه این اتفاق نیفتاد ، اما ما تلاش کردیم و فکر می کنم این المپیک نتیجه خوبی است برای قهرمانی کشتی ملی اینها مدال های برنز یک جوان 20 ساله بود که با کشتی جهانی آشنا شد. این مهمترین دستاورد کشتی ما بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا