مجله عمومی

فتنه‌گران زباله‌های تاریخ هستند که به زباله‌دان‌ها تعلق دارند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام حسین یکشنبه شب در اجتماع بزرگ امت پیامبر اکرم(ص) در پیاده روی القاپوی اردبیل اظهار داشت: قیام ها به لطف الهی است که فراز و نشیب هایی را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: در تاریخ انقلاب اسلامی قیام های مختلفی وجود داشته که حول محور امور کشور می چرخد ​​و در 2 دهه اخیر قیام 88، ​​96، 98 و قیام اخیر از برنامه های راهبردی دشمن بوده است. .

نماینده وکیل در سپاه حضرت عباس(ع)آ) استان اردبیل گفت: در حوادث اخیر اغتشاشگران و شورشیان با توهین به قرآن، پیامبر اکرم، ولی فقیه و برخی مبانی دینی سعی در نشان دادن تفکر ظالمانه و ظالمانه خود داشتند، در حالی که نتیجه و پیامد چنین قیامی، استکبار و ذلت است. دشمنان

حجت الاسلام عالیهی قیام های اخیر را توسط اراذل و اوباش و توهین به عتبات عالیات بیان کرد و افزود: گرچه قطار انقلاب به سرعت در حال حرکت است و دشمن نمی تواند با چنین قیامی جلوی این حرکت را بگیرد، اما امروز دسته ها، گروه ها و گروه ها و … گروه های مختلف به صحنه آمدند تا به دشمنان بگویند که قیام نرم و طراحی شده آنها نتیجه ای جز ذلت و خواری آنها نخواهد داشت.

وی اذعان سران نظامی غرب به شکست لیبرالیسم در مواجهه با انقلاب اسلامی را یادآور شد و خاطرنشان کرد: آمریکا در مرحله انحطاط و انحطاط سعی در ایجاد شکاف در مسیر انقلاب اسلامی با توسل دارد. عناصر ناهنجار آن این انقلاب راه خود را پیدا کرده و به زور ادامه دارد.

حجت الاسلام علیه عزت و عظمت انقلاب اسلامی، آن را عامل انحطاط و بدبختی دشمن در دهه های گذشته دانست و ادامه داد: گستره جغرافیایی انقلاب اسلامی تنها محدود به مرزهای کشور نیست، بلکه انقلاب اسلامی تنها به مرزهای کشور محدود نمی شود. اما امروز انقلاب اسلامی در اوج قدرت قرار دارد و توانسته پیام خود را در کشورهای مختلف برساند. .

وی با یادآوری اوج درگیری جمهوری اسلامی ایران و آمریکا خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در این مقطع تاریخی توانسته است عظمت و عظمت واقعی خود را به نمایش بگذارد.

حجت الاسلام یاغی ها را زباله خواند و گفت: این افراد به سطل زباله علاقه زیادی دارند و به همین دلیل آنها را آتش می زنند.

وی در بخش دوم سخنان خود افزود: در طول تاریخ وقتی گروه های رادیکال، وهابی، سلفی، سلطنت طلب، آمریکایی، صهیونیستی، مرتجع، کمونیست و ضد انقلاب گرد هم آمدند، قیامی در این کشور به وجود آمده است. افراد شایسته مراقب افکار و حرکات آنها باشید.

حجت الاسلام علی گفت: زمانی با شعار تقلب در انتخابات و زمانی با معیشت مردم، بنزین و امروز با موضوع حجاب قیام کردند. در حالی که نمی دانند مردم ایران با قدرت در برابر این همه انحراف ایستاده اند و اجازه کوچکترین تحرکی را به استکبار نمی دهد.

وی همبستگی مردم ایران را ضروری خواند و گفت: این تجمع نه تنها یک آیین الهی و گرانقدر است، بلکه باعث نابودی معاندین می شود و امیدواریم مقامات قضایی با شورشیان برخورد جدی داشته باشند تا این مردم دچار مشکل نشوند. مجاز. توهین کردن چیزهای مقدس را به خود ندهید.

نماینده وکیل در سپاه حضرت عباس(ع)آ) بخشدار اردبیل تصریح کرد: البته روش معاندان با برخی از جوانان غافل و کوچه و خیابان متفاوت است و این افراد باید مراقب باشند که در دام شورشیان واقعی نیفتند زیرا ماهیت دشمن بدخواه و یکی است. هرگز نباید به دشمن اعتماد کرد، او به آنها فرصت توطئه و شورش داد.

دکمه بازگشت به بالا