مجله علمی و سلامت

فرورفتگی بدنه خودرو را اینگونه برطرف کنید

به گزارش یک خبرگزاری اخبار آنلاینامیدواریم شما نیز از روند تعویض لاستیک خودرو خود مطلع باشید. با این حال، چیزی که به نظر نمی رسد متوجه شوید این است که تنها چیزی که واقعاً نیاز دارید هفت ترفند ساده و در عین حال انقلابی است که مطمئن هستیم در هیچ کتابچه راهنمای ماشینی پیدا نخواهید کرد و فکر می کنیم نظر شما را تغییر خواهد داد.

پوشش بدن را با آب گرم بردارید

فرورفتگی خودرو یک اتفاق نسبتاً رایج است و بر خلاف تصور رایج، تعمیر آنها در صورت بروز نسبتاً ساده است. یک قوری یا قابلمه را روی اجاق بگذارید و آب را بجوشانید. آب جوش را روی کم بریزید و پمپ را بکشید. در بیشتر موارد، اگر پمپ به شدت آسیب نبیند، باید درست از بدنه خودرو خارج شود. به خوبی قبل به نظر نمی رسد، اما کمتر قابل توجه خواهد بود.

پمپ را به این صورت به بدنه ماشین وصل کنید

چراغ های ماشین خود را ارتقا دهید

با توجه به وجود مواد پاک کننده ملایم در خمیر دندان که مینای دندان را تمیز می کند، خمیر دندان ثابت کرده است که به همان اندازه که روی دندان ها می تواند روی چراغ های جلو موثر باشد. با کمی خمیر دندان و گریس می توانید چراغ های جلوی خود را تجدید کنید.

پمپ را به این صورت به بدنه ماشین وصل کنید

آیا به سطل زباله نیاز دارید؟ / از سینی غلات استفاده کنید

در حالی که ممکن است در ریختن زباله به داخل اتومبیل خود بی دقتی کرده باشیم، اما مهم است که به خاطر داشته باشیم که اگر مراقب نباشیم، بوی آن زباله ها می تواند برای مدت طولانی در خودروی ما باقی بماند و باعث بیماری شود. اگر یک ظرف زباله تهیه می کنید، نگران بوی بد آن نباشید. تنها چیزی که برای این پروژه نیاز دارید یکی از آن ظروف کوچک پلاستیکی دانه است. قرار دادن یک کیسه پلاستیکی در داخل می تواند به فشرده سازی زباله کمک کند.

پمپ را به این صورت به بدنه ماشین وصل کنید

با پارک کردن صحیح از یخ زدگی در زمستان جلوگیری کنید

اگرچه به نظر نوعی ترفند جادویی عجیب است، اما در واقع ماهیتی بسیار ساده و منطقی دارد. در صبح، اگر ماشین خود را زیر نور مستقیم خورشید پارک کنید، اشعه های خورشید ابتدا شیشه جلوی شما را یخ زدایی می کند. اگر به محض طلوع خورشید سر کار می روید، لازم نیست منتظر گرم شدن ماشین باشید.

پمپ را به این صورت به بدنه ماشین وصل کنید

58227

دکمه بازگشت به بالا