مجله علمی و سلامت

فیلمl این فضاپیما همه فن حریف است!

به گزارش یک خبرگزاری اخبار آنلاینشرکت موشکی ArianeGroup قصد دارد فضانوردان را در سوزی به فضا ببرد، غول موشک اروپایی مرحله جدیدی را اعلام کرده است که برای انجام ماموریت های خدمه یا بدون خدمه بر روی موشک های Arianespace در مدار زمین یا حتی ماه طراحی شده است. .

بیشتر بخوانید:

دردسر بزرگ برای دولت سیزدهم در صورت اجرایی شدن توییت جنجالی ایلان ماسک!

افشاگری وحشتناک درباره قدرت تخریب بمب های هسته ای جدید روسیه

همانطور که جامعه فضایی ایستگاه‌های فضایی خصوصی و مأموریت‌های ماه را دنبال می‌کند، ArianeGroup گفت که یک فضاپیمای انعطاف‌پذیر و قابل استفاده مجدد را توسعه داده است که به بهترین وجه با نیازهای بسیاری از مشتریان مطابقت دارد.

این فضاپیما یکبار مصرف نیست!

ArianeGroup در گزارش خود که در 16 سپتامبر منتشر شد نوشت: Sozy یک پروژه مرحله موشکی کاملاً قابل استفاده مجدد است. این هواپیما قادر است به فضا برود و وظایف مختلفی را در آنجا انجام دهد – به صورت مستقل یا با خدمه – و به زمین بازگردد.

نسخه خدمه Sozi حداکثر پنج فضانورد را در اختیار دارد. ظرفیت بار را می‌توان در صورت نیاز برای «ماموریت‌های ضروری در فضا» که ArianeGroup پیش‌بینی می‌کند با دستیابی ناسا و شرکای آن به خدمه مأموریت آرتمیس در دهه‌های آینده، افزایش یابد.

سوزی پس از ماموریت ها برای فرود نرم به زمین بازمی گردد و برای پروازهای آینده مورد استفاده مجدد قرار می گیرد، زیرا فضاپیما کاملاً قابل استفاده مجدد است. وظایف مختلفی که برای آن در نظر گرفته شده است شامل خدمات ماهواره‌ای، ساخت تأسیسات مداری، برخورد با زباله‌های فضایی یا تحویل اقلام ضروری به فضانوردان در مأموریت‌های اعماق فضا است.

227227

دکمه بازگشت به بالا