مجله عمومی

مازندران با همه ظرفیت‌ها به استقبال مسافران نوروزی می‌ رود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

رضا علیخانی در حاشیه بازدید از معابر و اطراف شهر آمل در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: پس از لغو سفرهای نوروزی به مدت دو سال به دلیل بیماری عروق کرونا در کشور و ارائه سفرهای نوروزی 1401، مازندران با تمام توان و توان اجرایی بخشداری انجام شد. موسسات میزبانی از گردشگران و گردشگران داخلی و خارجی انجام خواهد شد.

وی افزود: برآورد کل هیات های اجرایی منطقه تعداد زیادی از مسافران در نیمه اول و دوم نوروز سال آینده از نقاط مختلف کشور است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه پیش بینی می شود تمامی شهرستان های غرب تا شرق استان برای پذیرایی از گردشگران نوروزی مجهز باشند، گفت: این آمادگی باید در ابعاد مختلف فرهنگی، اسکان، حمل و نقل و ترافیک صورت گیرد. خدمات رفاهی و تفریحی شهری باید توسط همه توسعه دهندگان مرتبط با گردشگری ارائه شود.

ایجاد حس انرژی و طراوت در شهرستان های استان برای نوروز 1401

علیخانی بیان کرد: از شهرداران و سایر مسئولان دست اندرکار در ارائه گردشگری به گردشگران می خواهیم تا ضمن ایجاد حس نشاط و شادابی، فرا رسیدن فصل بهار را در سیمای شهرها برای گردشگران و شهروندان این شهر تحریک کنند.

وی با بیان اینکه برای آمادگی هر چه بهتر شهرداری های مناطق دستورالعمل کاری ویژه ایام نوروز 1401 تهیه و به شهرداری ها ارائه شده است، افزود: در این رابطه در سه همایش استدلالی برای سفرهای نوروزی از شهرداران مناطق درخواست شده است. خشمگین در مناطق شهری، پوشش گیاهی شهر برای کاشت گل و گیاهان فصلی در نظر گرفته می شود که مسافران را ترحم می کند. اسب تک شاخ توسعه دهید.

اختصاص مکان های ویژه شهرداری ها برای پذیرایی از گردشگران نوروزی

معاون هماهنگی عمرانی استاندار مازندران موضوع اسکان گردشگران نوروزی را به عنوان یکی از مهم ترین موضوعات دهه اول ونیز و دهه دوم بهار 1401 هماهنگ کرد و ادامه داد: از شهرداری خواسته شده است مکان های مناسبی برای اسکان موقت شهرک ها ایجاد کند. مسافران نوروزی.بی خیال.

علیخانی همچنین تامین پارکینگ موقت و ایجاد امنیت لازم در این اماکن در تعطیلات نوروزی را از دیگر الزامات مهم شهرداری های مناطق عنوان کرد و گفت: از شهرداران خواسته شده است که از مناطق ناایمن که کاربری خاصی ندارند خودداری کنند. محوطه. لحظه ای ترافیک را به امروز اختصاص دهید و مشکلات شهروندان را حل کنید.

وی افزود: همچنین خدمات حمل و نقل و در شهر در تعطیلات نوروزی برای ارائه خدمات نوروزی هم برای گردشگران و گردشگران و هم برای شهروندان عادی باید فعال باشند.

تاییدیه شهرداری آمل برای ایجاد پیاده رو و زیبایی محیط شهری

معاون هماهنگی عمرانی استاندار مازندران نیز از عملکرد شهردار آمل در نظارت جدی و اولویت بندی پیاده روها برای تردد مناسب شهروندان و زیبایی محیط شهری با رنگ آمیزی و کاشت گل تقدیر کرد. وگیاهان او از فصل قدردانی کرد.

علیهانی افزود: خوشبختانه عملکرد شهرداری آمل در این زمینه سازی و تامین زیرساخت های اولیه برای گردشگران در نوروز تلاش خوبی داشته و این روند خوب باید با قوت بیشتری ادامه یابد.

ضرب العجل رفع گره ترافیکی از چمستان به آمل توسط معاون استاندار

معاون هماهنگی عمران استانداری مازندران نیز به سوال تکمیل جاده نیمه پاسخ می دهد. هاره آمل همچنین به چمستان گفت: بخش زیادی از تعریض این جاده انجام شده است اما یکی از خواسته های ما این است که مشکلات ترافیکی در خروجی جاده چمستان تا ورودی شهر آمل سریعتر برطرف شود.

علیخانی افزود: در حال حاضر راه بندان در مقابل شرکت کاله آمل ایجاد شده و در بازدید قبلی تذکر جدی برای رفع این مشکل داده شد و علیرغم وجود کارگاه های آموزشی در منطقه، اقدامات لازم انجام شد. دستورالعمل هایی برای سرعت بخشیدن به فرآیند طراحی

یا یادآوری شدپیگیری های پیمانکار مسول این پروژه نسبت به شرایط تکمیل هرچه سریعتر پل در حال ساخت و تعریض کامل جاده تا بهره برداری کامل از جاده هشدار جدی داده است. چهار خط وایمن برای ساکنین منطقه در جاده آمل قرار است چمستان را تامین کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا