مجله فرهنگ

محمدعلی نجفی هم استعفا کرد

پس از اعلام استعفای منوچهر شهسواری – مدیرعامل خانه سینما – محمدعلی نجفی – رئیس خانه سینما – نیز از سمت و عضویت خود در این هیئت مدیره استعفا داد.

روز گذشته اخباری غیررسمی مبنی بر استعفای منوچهر شاهسویری از سمت مدیر خانه سینما منتشر شد که در نهایت توسط رئیس هیئت مدیره این انجمن صنفی تایید شد و حالا پنج روز مانده به برگزاری مجمع عمومی و انتخاب هیئت مدیره. مدیریت خانه سینما، خود محمدعلی نجفی در متنی که به طور اختصاصی در اختیار کندوج قرار داده است، استعفای خود را اعلام کرد.

متن استعفانامه نجفی – رئیس خانه سینما – به شرح زیر است:

هیئت محترم خانه سینما

با توجه به،

با توجه به ابهام و سردرگمی مستمر در تصمیمات هیات رئیسه و همچنین مشکوک به دخالت غیرقانونی وزارت آموزش و پرورش و ارشاد اسلامی که منجر به رکود و امتناع از انجام وظایف محوله توسط این شورا شده است. وزارت. هیئت مدیره و در نهایت استعفای مدیر محترم خانه سینما. رئیس و مسئول هیئت مدیره نیز استعفای خود را به عنوان یکی از اعضای این هیئت اعلام می نمایم. روشن شود که نماینده صنف کارگردان و منتخب مجمع عمومی محترم سینمای خانه نمی تواند از اخلال در جنبش های اقلیت متاثر از دخالت های خارج از انجمن و علیه موجودیت جهانی سینمای خانه حمایت کند.

در شرایط بحرانی کنونی و با خطراتی که بقای صنف را تهدید می کند و برخی از اعضای محترم هیئت مدیره تمایلی به برگزاری انتخابات ندارند، این تصمیم برای حفظ احترام به آرای مجمع عمومی محترم سینماها می باشد. برای اینجانب که انتظار تصمیمات منصفانه از جمله برگزاری انتخاباتی همه جانبه و عادلانه با مشارکت همه صاحبان حق و ارزشهای سازنده سینما را دارم و امید است با فراهم آوردن زمینه انتخاباتی مستقل و فارغ از اینفلوئنسرهای خارج از وادی، هیئتی کارآمد با اراده شرکت که دربرگیرنده آرای همه علاقمندان باشد می توانند مدیریت سینما را بر عهده بگیرند.

محمدعلی نجفی

رئیس هیئت مدیره Bíóhús”

طبق تاریخ اعلام شده قبلی، ۱۸ شهریورماه روز برگزاری مجمع عمومی و انتخابات هیئت مدیره در سینما خانه است و با فوت مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره، مشخص نیست در آینده در این انتخابات چه اتفاقی می افتد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا