مجله بانوان

مداح: کیانی هوشمندانه به طلای آسیا رسید/ تکواندوی بانوان شروع قدرتمندی داشت

سرمربی تیم تکواندو بانوان با ابراز رضایت از عملکرد ناهید کیانی و کسب جایزه طلای آسیا، گفت: از زهرا شیدایی انتظار بیشتری داشتم.

مینو مداح در گفت وگو با کندوج، درباره ناهید کیانی مدال طلای مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا گفت: قهرمانی و کسب مدال طلای آسیایی را به ناهید کیانی تبریک می گویم. این موفقیت نتیجه کار گروهی بود و قطعا یک فرد به تنهایی نمی تواند موفق شود. امیدوارم دو روز سخت آینده باعث سربلندی بچه ها شود و دست پر به ایران برگردیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در خصوص کیفیت این مسابقات گفت: حریفان خوبی از کره جنوبی، چین، فیلیپین، تایلند، ازبکستان و تمامی کشورهای جویای المپیک پاریس در این مسابقات شرکت کرده اند. و سطح کیفی مسابقات بالاست.”

وی با ابراز خرسندی از عملکرد ناهید کیانی گفت: کیانی عملکرد بسیار خوبی داشت و بسیار عمدی جنگید. او اولین مدال طلای خود را در آسیا کسب کرد و با عملکردی حساب شده و هوشمندانه توانست بر سکوی اول آسیا قرار گیرد. کسب این جایزه باعث افتخار است، به خصوص که او در هر سه مبارزه خود در دور اول و دوم مقابل رقبا پیروز شد. این جایزه طلا شروع خوب و قدرتمندی برای ما بود.

مداح درباره عملکرد زهرا شیدایی و کسب مدال برنز آسیا گفت: متاسفانه با وجود اینکه انتظار بیشتری از او داشتیم، شیدایی او به حریف چینی اش نرسید. حریف چینی از نظر بدنی برتر بود. البته انتظار شیدایی بیشتری داشتم. انتظار دارم در آینده شاهد عملکرد بهتر او باشم. مدال برنز او هم برای ما ارزشمند است. امیدوارم در روزهای آینده مردم را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا