مراسم مذهبی ماه رمضان در مناطق زرد و آبی برگزار می شود / دو استان وارد پیک چهارم کرونا شدند

رئیس جمهور اعلام کرد که برگزاری مراسم مذهبی در ماه رمضان در مناطق آبی و زرد مطابق با مقررات بهداشتی امکان پذیر است: در مناطق نارنجی و قرمز نیز این امر ممنوع است.

به گزارش کندوج ، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی با تشکر از مردم برای پیروی از آیین نامه رفتاری در تورهای نوروزی ، گفت: “برخی از افراد اصلاً سفر نمی کردند و برخی نیز در طول سفرها از اصول رفتاری پیروی می کردند”

وی افزود: طبق تحقیقات انجام شده موج چهارم در دو استان آغاز شده است و اگر این كار را نكنیم این وضعیت می تواند در سایر مناطق كشور نیز تكرار شود.

روحانی با بیان اینکه بدون شک یکی از مهمترین حوادث همه گیر قرن گذشته بوده است ، اظهار داشت: تقریباً 3 میلیون نفر در جهان مفقود شده اند که اکنون رسمی و ثبت شده است ، در غیر این صورت مطمئناً بیش از این مقدار افراد تاج در کام غرق شده است و این اهمیت این همه گیری را در قرن گذشته نشان می دهد.

وی با بیان اینکه ما سه سال جنگ اقتصادی داشته ایم که یکی دیگر از مشکلات ویژه ملت ما در قرن گذشته و سه سال اخیر آن بود ، گفت: “این کشور از یک سو و تلاش های کارمندان بهداشت کمک و دستگیری می کند. برای مقابله با کرونا. سابقه قابل قبولی دارد.

وی افزود: ما همیشه در همه موارد بوده ایم و هرجا مشكلی برای ما پیش آمده است ، جمهوری ما مرجعی بسیار مهم و شرافتمند بوده است ، وقتی ملت با دندان و چنگال برخورد كرده ، موفق بوده و از سر گذرانده است آی تی. ” ما به عنوان دولت ها ، این برخورد با ولیعهد را به عنوان یکی از مهمترین وظایف خود در چهار ماه باقی مانده از زندگی خود می دانیم.

روحانی تأکید کرد که رو به رو شدن با تاج ، نقض تحریم ها ، تکمیل برنامه های توسعه اقتصادی و رسیدگی به درآمد مردم از چهار ستون اصلی کار دولت در چهار ماه آینده است.

وی با بیان اینکه این ویروس در چهارده ماه گذشته نه تنها زنده مانده یا ضعیف شده است ، افزود: ویروس نه تنها زنده مانده بلکه بدتر و جهش یافته است. این گونه جدید ، خواه آن را انگلیسی ، برزیلی یا نام دیگری بنامیم ، فقط یک خط مستقیم است و نشان می دهد که چقدر خطرناک است.

وی افزود: “تنها راه این است كه ما به یك نیرو تبدیل شده و جامعه را در برابر آن تقویت كنیم و یكی از راه ها واكسن زدن است.” ایجاد و خرید واكسن در این زمینه از مهمترین وظایف دولت علیه كرونا است.

وی با یادآوری روحانی که تجمعات و تجمعات هنوز هم یکی از مواردی است که باید مراقب آن باشیم ، گفت: “ما باید تعهد و مسئولیت مردم را حفظ کنیم که در ماه های اخیر نیز ادامه داشته است.” اکنون آمار به ما می گوید که قوام کاهش و از قبل قوام کاهش می یابد ، آمار تاج افزایش می یابد در یک زمان ، قوانین بهداشتی بیش از 85٪ بود ، اما هنگامی که آنها به زیر 60٪ می رسند ، مشخص است که وضعیت چگونه است.

وی با بیان اینکه افرادی که مبتلا می شوند باید تحت نظر بوده و بتوانند فصل قرنطینه را دنبال کنند ، اظهار داشت: گاهی اوقات تاج مثبت به بازار می رود یا در سطح شهر وجود دارد که باید آن را کنترل و مدیریت کرده و با آن برخورد جدی و مجازات کنیم آن …

وی با بیان اینکه ما همچنین بر رعایت رزروها و مقررات مسافرینی که از خارج از کشور می آیند ، نظارت کرده ایم. “

روحانی با اشاره به تصمیم ستاد ویروس کرونا برای برگزاری مراسم مذهبی در ماه رمضان تأکید کرد: مراسم مذهبی می تواند در مناطق آبی و زرد مطابق با مقررات بهداشتی برگزار شود و در مناطق نارنجی و قرمز این امر ممنوع است. „

سرانجام ، رئیس جمهور گفت: “البته ، در مورد شب های قدر ، با توجه به اینکه ما هنوز فرصت داریم در ستاد مرکزی ویروس کرونا تصمیم گیری کنیم ، هنوز در مورد مروری نهایی تصمیم نگرفته ایم و در چند روز آینده بر اساس در مورد فرکانس تاج در کشور دشوار نخواهد بود – ما نیز در مورد آن نظر خواهیم داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا